«Қауіпсіздік күні» қалай өтті?

Қауіпсіздік
27.02.2024, 09:35
Суреттерді түсірген автор
Сұлугүл Бакесова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

«Қазақстан темір жолы» ҰК» АҚ филиалдары мен шаруашылықтарында әр сәрсенбі «Қауіпсіздік күні». Бүгін біз Астана локомотив пайдалану депосында болып, машинистер ұжымында қауіпсіздік күні қалай өткеніне куә болдық.  

Біз барғанда пойыздардың қозғалыс қауіпсіздігін сақтауға бағытталған кезекті техникалық сабақ өтіп жатыр екен. Күн тәртібіндегі бірінші мәселе КТСМ аппаратурасының қызметіне арналды. Келесі тақырып Стандартты емес жағдайда локомотив бригадаларының, соның ішінде машинистердің іс-қимылына ойысты.  

Бірінші тақырып бойынша дәрісін тәмамдаған Валерий Родиченконы сөзге тарттық. Ол Астана белгі беру және байланыс дистанциясында КТСМ жөніндегі аға механик болып жұмыс істейді екен.  

«Бүгінгі сабақта КТСМ-02 құрылғысы, оның техникалық параметрлері туралы егжей-тегжейлі айтып бердім. Бұл аппаратура жүріп келе жатқан жылжымалы құрамдардың букстары қызып келе жатқанын анықтайды. Егер апатты букстар бар болса, осы құрылғыдан машинистердің радиостанцияларына хабарлама келеді. Сондықтан машинистер КТСМ құрылғысының параметрлерін, қалай жұмыс істейтінін білуі керек. Әрі қарай нұсқаулыққа сай әрекет етеді», – дейді Валерий Родиченко.  

Оның айтуынша, қазір ҚТЖ желісіндегі әрбір станция КТСМ аппаратурасымен жабдықталған. Бұл құрылғылардың бір-бірінен арақашықтығы 25-30 км аралығын құрайды екен. Мәселен, Астана мен Атбасар аралығында машинист 5 КТСМ тізбегінен өтеді. Қазір кейбір жерлерде КТСМ құрылғысы жетілдірілген КТСМ-02 типіне ауыстырылып жатқан көрінеді. Тіпті, бұл құрылғының үшінші буыны КТСМ-03 шығыпты. Бірақ ол елімізде бір ғана станцияда Балқашта орналасқан. Жалпы КТСМ-02 аппаратурасының басты міндеті – апатты кассеталық және роликті букстарды уақытылы анықтап, пойыздардың қозғалыс қауіпсіздігін қамтамасыз ету.  

«Біздің Астана белгі беру және байланыс дистанциясы бойынша айына 9-10 мың жұп пойыз өтеді. Солардың арасынан КТСМ көмегімен 5-7 апатты букстар табылып жатады. Мұндай жағдайда вагон ағытылып алынып, ағымдық ағытып алып жөндеу пунктіне жіберіледі» дейді аға механик.  

Маневрлік тепловоз машинисі Фархат Топенов техникалық сабақта алған мағлұматтардың күнделікті жұмыс барысында тигізіп жататын пайдасы мол екенін айтады. Тәжірибелі мамандарға айына төрт рет, ал жас машинистер мен олардың көмекшілеріне тағы да қосымша екі техникалық сабақ өтеді. Әрине, сабақтарда қозғалатын тақырыптар әркелкі болғанымен мақсаты бір, ол пойыздардың қозғалыс қауіпсіздігін сақтау дейді машинист.  

Айтуынша, ақпанның 1-29 аралығында «Пойыздық және маневрлік жұмыс барысында қозғалыс қауіпсіздігінің алдын алу» айлығы жүріп жатыр екен. Сол себептен бақылау да күшейтілген.  

«Ауа-райы нашарлаған күрделі метеожағдайда машинист 811-ші нұсқаулыққа сәйкес әрекет етуі керек. Көбірек дабыл қағуы, 944 нұсқаулығына сай жылдамдық режимін сақтауы, яғни қауіпсіздік шараларын қолдануы шарт» деп түсіндірді бүгінде «бір тұлға» қағидасымен Нұрлы жол станциясында маневрлік тепловозда жұмыс істейтін тәжірибелі машинист. Айтпақшы, ол қаңтар айында 1,3 тонна отын үнемдеп, тиісінше 70 пен 100 мың аралығында сыйақы алған.  

Қауіпсіздік күні әрі қарай депо басшылығының локомотив бригадаларымен жұмысына ұласты.    

 

Жаңалықтар
22.11.2024
ҚТЖ Бескөл депосында дизель отынының ұрланғанын анықтады
Жаңалықтар
22.11.2024
Ақмола бөлімшесі инфрақұрылымды жаңартуды және инновацияларды енгізуді жалғастыруда
Жүк тасымалы
22.11.2024
Қостанай ЖТ бөлімшесі қараша айында 2 359 вагон астық тиеді
ҚТЖ келбеті
22.11.2024
Жол монтерлерінің бір күні
Қауіпсіздік
22.11.2024
Жамбыл өңірінде қыста да қараусыз мал тиылмайды
Аймақтар
22.11.2024
«Syrmaq Fest»: Маңғыстаулық теміржолшы қолөнер көрмесін ұйымдастырды
Қауіпсіздік
22.11.2024
Шымкент станциясында өндіріс жарақатының алдын алу шарасы өтті
Әлеумет
22.11.2024
Күзет қызметкерлеріне көрсетілетін қолдау көп
Жаңалықтар
22.11.2024
Кәсіподақ сарапшылары құзыретін арттырды
Цифрландыру
22.11.2024
ІТ тақырыбына арналған білім сайысы өтті
Жаңалықтар / Мұрағат
22.11.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №99 22 қараша 2024 жыл
Жолаушылар тасымалы
21.11.2024
№42 «Атырау-Алматы» жолаушылар пойызының қозғалысы уақытша тоқтатылады
Жаңалықтар
21.11.2024
Құрық портының түбін тереңдету жұмыстары мерзімінен бұрын аяқталды
Спорт
21.11.2024
Теміржолшылар арасында спартакиада өтті
Жаңалықтар
21.11.2024
ҚТЖ жол диагностикасының инновациялық технологияларын енгізуде
Жаңалықтар
21.11.2024
ҚТЖ Еуропадағы терминалдық желіні кеңейтуде
Жолаушылар тасымалы
20.11.2024
Семейде қаламаңы тасымалында тиімді бағдарлар көбейеді
Жүк тасымалы
20.11.2024
Ақмола бөлімшесі 307 мың тоннадан астам астық тиеді
Жаңалықтар
20.11.2024
Қазақстан көлік-транзит дәліздерін ТМД + форматында дамытпақ
Әлемде
20.11.2024
Қытай – Қырғызстан – Өзбекстан темір жол құрылысы бойынша келіссөздің соңғы сатысы жүріп жатыр