Ақсу-Дегелең: тәуелсіз елдің тұңғыш магистралі
Темір жол тарихы
25.06.2021, 12:42
19 маусымда Ақсу-Дегелең жаңа темір жол желісінің салынғанына 20 жыл толды. Ұзындығы 187 км болатын Семей өңірін Павлодармен біріктірген жол еліміздің солтүстігін шығысымен жалғады.
1998 жылы мамыр айында егемен Қазақстанның тарихында тұңғыш рет Павлодар облысының Ақсу қаласы мен Шығыс Қазақстан облысындағы Дегелең арасын жалғайтын темір жол құрылысы басталды. Жолдың жалпы ұзындығы – 184 шақырым. Құрылысты жүргізу барысында басты жолдар, 4 жаңа станция, Ертіс-Қарағанды каналы арқылы жаңа көпір, магистраль жұмысын қамтамасыз ету үшін өндірістік және әлеуметтік-тұрмыстық ғимараттар салынды. Известковый, Көл, Талды, Ақсу-2, Көктөбе, Құркөл, Май, Жұмыскер станциялары бой көтеріп, қосымша көптеген жұмыс орындары ашылды. Семей ядролық сынақ полигонының жабылуымен тоқырап қалған Конечная станциясы өзінің тарихи Дегелең атауын қайтарып, қайта түледі.
Екі ірі өндірістік қала Павлодар мен Семей арасы 600 шақырымға қысқарып, жол жүру уақыты 10- 12 сағатқа күрт азайды. Жаңа телім ашылғанға дейін Павлодардан Семей арасында қатынау үшін шекараны кесіп, Ресейдегі Құлынды, Локоть станциялары арқылы айналып жүруге тура келетін еді. Жолаушылар мен жүк тасымалдаушылар қаражаты, уақыты үнемделді. Павлодар- Семей-Алматы бағдары бойынша жолаушылар пойыздарының жолда жүру уақыты 6 сағатқа қысқарды. Жаңа маршруттың жүк тасымалы алғашқы жылдары шығындарды 15-20%-ға қысқартуға мүмкіндік берді, кейін одан да азайтты.
2001 жылы Елбасы Н.Назарбаевтың қатысуымен Ақсу-Дегелең магистралінің ашылу салтанаты өтті. Солтүстік пен шығысты жалғастыратын жолдың маңыздылығына ерекше тоқталған Тұңғыш Президент пайдалануға берілуімен бұрынғы айналма қашықтық 600 шақырымға дейін қысқарғанын атап өтті. «Ақсу-Дегелең» жобасын ел экономикасының қайта өрлеуінің көрсеткіші ретінде сипаттады.
Ақсу – Дегелең учаскесіне 20 жыл толды
Жаңалықтар
22.11.2024
ҚТЖ Бескөл депосында дизель отынының ұрланғанын анықтады
Жаңалықтар
22.11.2024
Ақмола бөлімшесі инфрақұрылымды жаңартуды және инновацияларды енгізуді жалғастыруда
Жүк тасымалы
22.11.2024
Қостанай ЖТ бөлімшесі қараша айында 2 359 вагон астық тиеді
ҚТЖ келбеті
22.11.2024
Жол монтерлерінің бір күні
Қауіпсіздік
22.11.2024
Жамбыл өңірінде қыста да қараусыз мал тиылмайды
Аймақтар
22.11.2024
«Syrmaq Fest»: Маңғыстаулық теміржолшы қолөнер көрмесін ұйымдастырды
Қауіпсіздік
22.11.2024
Шымкент станциясында өндіріс жарақатының алдын алу шарасы өтті
Әлеумет
22.11.2024
Күзет қызметкерлеріне көрсетілетін қолдау көп
Жаңалықтар
22.11.2024
Кәсіподақ сарапшылары құзыретін арттырды
Цифрландыру
22.11.2024
ІТ тақырыбына арналған білім сайысы өтті
Жаңалықтар / Мұрағат
22.11.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №99 22 қараша 2024 жыл
Жолаушылар тасымалы
21.11.2024
№42 «Атырау-Алматы» жолаушылар пойызының қозғалысы уақытша тоқтатылады
Жаңалықтар
21.11.2024
Құрық портының түбін тереңдету жұмыстары мерзімінен бұрын аяқталды
Спорт
21.11.2024
Теміржолшылар арасында спартакиада өтті
Жаңалықтар
21.11.2024
ҚТЖ жол диагностикасының инновациялық технологияларын енгізуде
Жаңалықтар
21.11.2024
ҚТЖ Еуропадағы терминалдық желіні кеңейтуде
Жолаушылар тасымалы
20.11.2024
Семейде қаламаңы тасымалында тиімді бағдарлар көбейеді
Жүк тасымалы
20.11.2024
Ақмола бөлімшесі 307 мың тоннадан астам астық тиеді
Жаңалықтар
20.11.2024
Қазақстан көлік-транзит дәліздерін ТМД + форматында дамытпақ
Әлемде
20.11.2024
Қытай – Қырғызстан – Өзбекстан темір жол құрылысы бойынша келіссөздің соңғы сатысы жүріп жатыр