Былтыр Атырау темір жолында бірде-бір өндірістік жарақат болған жоқ

Аймақтар
18.02.2022, 11:40
Қосұйым Мұқашев

Атырау облысы бойынша меншікті тілші

Статистикалық мәліметтер көрсеткендей, қауіпсіздікті сақтамаудан күн сайын адамдар зардап шегеді. Қаншама адамның денсаулығы мен өміріне қауіп төнеді, өндіріс шығынға ұшырайды. Сондықтан да аса қауіпті аймақ саналатын темір жолда қауіпсіздік – ең басты талап.

Өткен жылы «ҚТЖ-Жүк тасымалы» ЖШС «Батыс» филиалына қарасты Атырау қосалқы бөлімінде өндірістік жарақат алу жағдайы болмаған. Ол, әрине, жақсы көрсеткіш. Оған қауіпсіздік пен еңбек қорғауды қамтамасыз ету мақсатында жүргізілген тексерулер, станцияларда жұмысшылармен технологиялық процесті, қауіпсіздік техникасының ережелерін сақтауды қадағалау, т.т. шаралар себеп болғаны анық.

Мысалы, 2021 жылы барлығы 171 кенеттен тексеру жүргізілсе, оның 89-ы түнгі уақытта болған. Бұл жерде, әрине, тексеру арқылы кемшілік табу мақсаты тұрмағандығы түсінікті. Алдымен, қауіпсіздіктің сақталуы, жұмысшының жауапкершілігін арттыру міндеті тұр. Бөлімшенің еңбек қорғау инженері Гауһар Бержанованың айтуынша, тексеру барысында 114 кемшілік анықталған. Олар негізінен қауіпсіздік техникасын, жұмыс технологиясын, лауазымдық міндеттерді сақтамау, арнаулы киім мен белгі беру құралдарын қолданбау, еңбек тәртібін бұзу, білім төмендігі, медициналық тексерістен уақытылы өтпеу сынды кемшіліктер.

«Кінәлілерге, әрине, шара қолданылды. Бірақ кемшілік жаза берумен шектелмеуі тиіс. Мәселен, аталған кемшіліктерді әр жұмысшы бұзбауына болады. Қауіпсіздікті сақтап, арнаулы киімін киіп жүрсе, білмегені үйреніп, білімін жетілдіріп, өз ісіне жауапкершілікпен қараса, оған кім қой депті?! Бұл жерде әр адамның санасына, жеке тәртібіне байланысты мәселелер ғой», – дейді инженер.

Қауіпсіздікті сақтауда практикалық сабақтардың тиімділігі жоғары болатыны сөзсіз. Бұл бағытта қауіптілігі аса жоғары аймақта жасайтын жұмысшыларға қауіпсіз жұмыс істеу іс-тәжірибесін көрсету бойынша 124 сабақ өтіпті. Қауіпсіздік диалогы бойынша да 84 қауіпті жағдайдан мысал келтірілген. Кестеге сәйкес, отыздан аса станция мен мекемелерде техникалық ревизия жүргізіліп, 540 жұмысшының білім деңгейі тексерілген. Теміржолшылардың үнемі дала өтінде жүретіні белгілі. Сол бағытта еңбек гигиенасы, суықта қалай жүру, ыстықта өзін қалай ұстау, қатты жел кезінде қалай әрекет ету мысалдары пысықталған. Ол бойынша бюллетендер таратылған.

  Теміржолшылар тәуліктің кез келген уақытында жұмыста болуы мүмкін мамандық иелері. Оларда арнайы тамақтану уақыты болғанымен, пойыз келіп тұрғанда оған мүмкіндік бола бермейді. Соған сәйкес, олардың еңбек жағдайын жақсарту мақсатында Ганюшкино, Атырау, Ақжайык, Теңдік, Қарабатан, Сағыз, Құлсары, ВЧДЭ-1 Атырау бекеттерінде ас ішу бөлмелері жабдықталып, қажетті жағдай жасалыпты.

Еңбек қорғау саласына қатысты экология мен өрт қауіпсіздігін сақтау мәселесіне келсек, өткен жылы табиғат қорғауға қатысты 11 шара жоспарланып, оған 7904,12 теңге бөлінген, оның ішінде қоршаған ортаға шығарындыларды өлшеу, лампаларды утилизациялау (120 дана), ластанған топырақты және қатты тұрмыстық қалдықтарды көму, локомотив деполарында топыраққа лабораториялық зерттеу жүргізу, темір қалдықтарына радиациялық бақылау жасау, т.б. шаралар бар. Өрт бойынша 2 түтіндеу оқиғасы тіркелген, бірақ уақытында шара қолданылып, материалдық шығын болмаған.

Теміржолдағы алғашқы еңбек қысын өткізуші 23 адамның барлығы да оқытылып, тәжірибелі мамандарға бекітіліп беріліпті. Станцияларда «Қауіпсіздік диалогы», «Өндірістік қауіпсіздіктің он екі негізгі ережесі», «Хенрих травматизмінің пирамидасы» тақырыптарында көрнекі жадынамалар ілінген. Сол секілді медициналық мекемемен «Инфаркт пен инсульттің алдын алу» жадынамасы әзірленіп, «Бірінші медициналық көмек көрсету» бойынша жедел жәрдем мамандарымен тренинг өткізілген. Жалпы қауіпсіздік бойынша өткен жылы 10 шара жоспарланып, оған бөлінген 50171,78 мың теңге толықтай игеріліпті. Ал жазғы-қысқы арнаулы киіммен және арнайы қорғаныс құралдарымен бөлімше жұмысшылары 100 пайыз қамтамасыз етілген, ол жағынан шағым жоқ.

Жаңалықтар
23.05.2025
Қазақстанда алғаш рет жартылай вагондарда контейнерлерді тасымалдау технологиясы енгізілді
Жолаушылар тасымалы
23.05.2025
ҚТЖ балаларды пойызда тасымалдау ережелерін еске салды
Жаңалықтар
23.05.2025
Заманауи CRRC тепловоздары елдің солтүстік аймақтарында пайдаланылатын болады
Әлеумет
23.05.2025
Еңбеккер мүддесі – бірінші орында
Спорт
23.05.2025
Көкшетаудағы чемпионаттан жамбылдықтар жүлдемен оралды
ҚТЖ келбеті
23.05.2025
Еңбекпен есімі танылған байланыс шебері
Аймақтар
23.05.2025
Абай мұрасы – теміржолшылар назарында
Жаңалықтар
23.05.2025
Заманауи маневрлік тепловоздар жеткізілді
Жаңалықтар / Мұрағат
23.05.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №39 23 мамыр 2025 жыл
Жолаушылар тасымалы
22.05.2025
Балқаш курорттық аймағына жазда қосымша пойыздар қатынайды
ҚТЖ келбеті
22.05.2025
Шымкенттік инженер ойлап тапқан қорғаныс құрылғы 18 депода қолданылуда
Спорт
22.05.2025
Кәсіподақтың 120 жылдығына орай шағын футболдан турнир өтті
Инфрақұрылым
22.05.2025
Көлік-логистика саласында бірқатар жоба іске асады
Жаңалықтар
22.05.2025
«Алматы-Ақтөбе» пойызының жолаушысынан марихуана табылды
Әлемде
21.05.2025
Қытай Моңғолиямен шекарада жаңа теміржол желісінің құрылысын бастады
Жаңалықтар
21.05.2025
«Самұрық-Қазына» мен Alstom серіктестік мәселесін талқылады
Жаңалықтар
21.05.2025
Қазақстан мен Грекия логистика саласындағы әріптестікті нығайтуда
Жаңалықтар
21.05.2025
Қостанай станциясында эпилепсиямен ауыратын әйелге шұғыл көмек көрсетілді
Жаңалықтар
20.05.2025
ҚТЖ 36 өндірістік нысанды жөндеуден өткізеді
Жолаушылар тасымалы
20.05.2025
Жазғы маусымда Алакөлге қосымша вагондар іске қосылады