50 жылдан астам тарихы бар депо бүгінде жаңа өндірісті игеріп отыр

Станция тынысы
11.10.2022, 10:02
Суретті түсірген автор
Ардақ Ерубаева

Ақтөбе облысы бойынша меншікті тілші

Ақтөбе облысының әкімі өңірдің бюджетіне қомақты үлес қосып отырған теміржол кәсіпорындарының жұмысымен жан-жақты танысты.

Облыс басшысы алдымен ат басын бұрған мекеме Шалқар станциясындағы локомотив жөндеу кәсіпорны болды. “Қамқор локомотив” ЖШС қарасты сервистік орталықта бүгінгі таңда жылына 350-ден аса тепловоз сауықтырылады. 50 жылдан астам тарихы бар кешегі депоның даңқы кезінде шартарапқа тараған. 1960 жылдары ары-бері қазақ жерінен өткен паровоздар мен тепловоздар осында аялдап, жеңіл-желпі жөндеу, техникалық қызмет түрлерінен өтеді екен. Кезінде мыңнан астам адам еңбек еткен ірі депо болған. Локомотив деполары нарықтық қатынастарға сай пайдалану және жөндеу секторына бөлінген соң тек темір тұлпарларға сервистік қызмет көрсетумен айналысатын мекеме бүгінде толықтай қайта құрылған, жаңа өндірісті игеріп, жұмысын дөңгелетіп жүргізіп, соған лайық табыс тауып отыр.  

Теміржолшылар өңір басшысына өндіріс орнын таныстырып, цехтар мүмкіндігін көрсетіп, жанжақты ақпар берді. Тепловоздағы ақаудың аппарат арқылы қалай анықталатыны, депоға әкеліп қалай тексерістен өткізілетіні, әр тепловоздың қолдану уақытына байланысты жүрісі қалай бақыланып отыратынына дейін түсіндірді.  

– Біздің сервистік орталықтың мүмкіндігі мол. Соңғы жылдары өндірістің заманауи аппараттармен жабдықталу деңгейі артып, тепловоздың астын толық ашып, тексеру мүмкіндігі жоғарылады. Қазан айында Ресейден 25-МК локомотиві келу керек. Оның сервисін меңгеру үшін онлайн оқып жатырмыз, яғни локомотив жөндейтін слесарьлар жаңа аппаратпен онлайн түрде танысып, пайдалану ерекшелігін меңгеруде, – деді сервистік орталық басшысы Қайрат Махамбетов.  

Бүгінде кәсіпорында 387 адам еңбек етеді. Оның 250-і – слесарьлар. Орташа айлық 185 мың теңгені құрайды. Жылдар бойы осы кәсіпті меңгерген тәжірибелі мамандар тепловозды шашып, қайта жинап, жөндеу және құрастыру жұмыстарын толық игерген. Қолымыздан келмейді деп теміржол машиналарын қайтару немесе зауытқа жіберу жағдайы сирек. Еңбек өнімділігі де жоғары. Айына 35-40 тепловозды жөндеуден өткізуге мүмкіндіктері жетеді.  

 

Жаңалықтар
22.11.2024
ҚТЖ Бескөл депосында дизель отынының ұрланғанын анықтады
Жаңалықтар
22.11.2024
Ақмола бөлімшесі инфрақұрылымды жаңартуды және инновацияларды енгізуді жалғастыруда
Жүк тасымалы
22.11.2024
Қостанай ЖТ бөлімшесі қараша айында 2 359 вагон астық тиеді
ҚТЖ келбеті
22.11.2024
Жол монтерлерінің бір күні
Қауіпсіздік
22.11.2024
Жамбыл өңірінде қыста да қараусыз мал тиылмайды
Аймақтар
22.11.2024
«Syrmaq Fest»: Маңғыстаулық теміржолшы қолөнер көрмесін ұйымдастырды
Қауіпсіздік
22.11.2024
Шымкент станциясында өндіріс жарақатының алдын алу шарасы өтті
Әлеумет
22.11.2024
Күзет қызметкерлеріне көрсетілетін қолдау көп
Жаңалықтар
22.11.2024
Кәсіподақ сарапшылары құзыретін арттырды
Цифрландыру
22.11.2024
ІТ тақырыбына арналған білім сайысы өтті
Жаңалықтар / Мұрағат
22.11.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №99 22 қараша 2024 жыл
Жолаушылар тасымалы
21.11.2024
№42 «Атырау-Алматы» жолаушылар пойызының қозғалысы уақытша тоқтатылады
Жаңалықтар
21.11.2024
Құрық портының түбін тереңдету жұмыстары мерзімінен бұрын аяқталды
Спорт
21.11.2024
Теміржолшылар арасында спартакиада өтті
Жаңалықтар
21.11.2024
ҚТЖ жол диагностикасының инновациялық технологияларын енгізуде
Жаңалықтар
21.11.2024
ҚТЖ Еуропадағы терминалдық желіні кеңейтуде
Жолаушылар тасымалы
20.11.2024
Семейде қаламаңы тасымалында тиімді бағдарлар көбейеді
Жүк тасымалы
20.11.2024
Ақмола бөлімшесі 307 мың тоннадан астам астық тиеді
Жаңалықтар
20.11.2024
Қазақстан көлік-транзит дәліздерін ТМД + форматында дамытпақ
Әлемде
20.11.2024
Қытай – Қырғызстан – Өзбекстан темір жол құрылысы бойынша келіссөздің соңғы сатысы жүріп жатыр