50 жылдан астам тарихы бар депо бүгінде жаңа өндірісті игеріп отыр

Станция тынысы
11.10.2022, 10:02
Суретті түсірген автор
Ардақ Ерубаева

Ақтөбе облысы бойынша меншікті тілші

Ақтөбе облысының әкімі өңірдің бюджетіне қомақты үлес қосып отырған теміржол кәсіпорындарының жұмысымен жан-жақты танысты.

Облыс басшысы алдымен ат басын бұрған мекеме Шалқар станциясындағы локомотив жөндеу кәсіпорны болды. “Қамқор локомотив” ЖШС қарасты сервистік орталықта бүгінгі таңда жылына 350-ден аса тепловоз сауықтырылады. 50 жылдан астам тарихы бар кешегі депоның даңқы кезінде шартарапқа тараған. 1960 жылдары ары-бері қазақ жерінен өткен паровоздар мен тепловоздар осында аялдап, жеңіл-желпі жөндеу, техникалық қызмет түрлерінен өтеді екен. Кезінде мыңнан астам адам еңбек еткен ірі депо болған. Локомотив деполары нарықтық қатынастарға сай пайдалану және жөндеу секторына бөлінген соң тек темір тұлпарларға сервистік қызмет көрсетумен айналысатын мекеме бүгінде толықтай қайта құрылған, жаңа өндірісті игеріп, жұмысын дөңгелетіп жүргізіп, соған лайық табыс тауып отыр.  

Теміржолшылар өңір басшысына өндіріс орнын таныстырып, цехтар мүмкіндігін көрсетіп, жанжақты ақпар берді. Тепловоздағы ақаудың аппарат арқылы қалай анықталатыны, депоға әкеліп қалай тексерістен өткізілетіні, әр тепловоздың қолдану уақытына байланысты жүрісі қалай бақыланып отыратынына дейін түсіндірді.  

– Біздің сервистік орталықтың мүмкіндігі мол. Соңғы жылдары өндірістің заманауи аппараттармен жабдықталу деңгейі артып, тепловоздың астын толық ашып, тексеру мүмкіндігі жоғарылады. Қазан айында Ресейден 25-МК локомотиві келу керек. Оның сервисін меңгеру үшін онлайн оқып жатырмыз, яғни локомотив жөндейтін слесарьлар жаңа аппаратпен онлайн түрде танысып, пайдалану ерекшелігін меңгеруде, – деді сервистік орталық басшысы Қайрат Махамбетов.  

Бүгінде кәсіпорында 387 адам еңбек етеді. Оның 250-і – слесарьлар. Орташа айлық 185 мың теңгені құрайды. Жылдар бойы осы кәсіпті меңгерген тәжірибелі мамандар тепловозды шашып, қайта жинап, жөндеу және құрастыру жұмыстарын толық игерген. Қолымыздан келмейді деп теміржол машиналарын қайтару немесе зауытқа жіберу жағдайы сирек. Еңбек өнімділігі де жоғары. Айына 35-40 тепловозды жөндеуден өткізуге мүмкіндіктері жетеді.  

 

Инфрақұрылым
11.04.2025
ҚТЖ Алтынкөл – Жетіген учаскесін жаңғыртады
Жаңалықтар
11.04.2025
Минскіде логистикалық маршруттардың дамуы талқыланды
Трансформация
11.04.2025
Ескірген құрылғылар жаңартылып жатыр
Әлеумет
11.04.2025
ҚТЖ-да донор күні өтті
Қауіпсіздік
11.04.2025
Әскери күзеттің әлеуеті зор
Станция тынысы
11.04.2025
Жылғаның жауапкершілік жүгі ауыр
Жаңалықтар / Мұрағат
11.04.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №27 11 сәуір 2025 жыл
Жаңалықтар
10.04.2025
ҚТЖ Қарағанды облысында дизель отынының ұрланғанын анықтады
Қауіпсіздік
10.04.2025
Темір жолда келеңсіз жайттар жиілеп кеткен
Жаңалықтар
10.04.2025
Мемлекет басшысы Көлік министрін қабылдады
Аймақтар
10.04.2025
Теміржолшылар «Таза Қазақстан» акциясына қатысуда
Аймақтар
10.04.2025
Абаттандыру айлығы басталды
Жүк тасымалы
10.04.2025
Былтырғы жылыту маусымында 67 млн тоннадан астам көмір тасымалданды
Аймақтар
10.04.2025
Тараз көліктегі оқу орталығында ашық есік күні өтті
Әлемде
10.04.2025
Қытайда алғаш рет үй жануарларын жоғары жылдамдықты пойыздармен тасымалдауға рұқсат берілді
Жүк тасымалы
10.04.2025
Қазақстан транзиттік әлеуетін арттыруда
Аймақтар
09.04.2025
Шынайы алғыс пен құрмет
Жаңалықтар
09.04.2025
"Жолдың кәсібиі" Корпоративтік даму бағдарламасы
Жолаушылар тасымалы
09.04.2025
«Stadler Қазақстан» зауытында жаңа үлгідегі вагондар өндірісі іске қосылды
Инфрақұрылым
09.04.2025
Елімізде 125 теміржол вокзалын ауқымды жаңғырту жұмыстары басталды – премьер-министр