Озық технология тиімділігі

Станция тынысы
26.04.2024, 12:09
Суретті түсірген автор
Нұрлыбек Досыбай

Түркістан облысы бойынша меншікті тілші

Арыс белгі беру және байланыс дистанциясының диспетчерлік орталығын мекеменің «жүрегі» десек болады. Жүздеген шақырымға созылып жатқан темір жолдағы қозғалысты алақандағыдай көрсетіп, бақыланып-басқарылатын орталықтың жұмысы өте жауапты.

Қазіргі кезде 300-ге жуық адам еңбек ететін дистанция өздеріне тиесілі учаске бойынша 583 бағыттағыш бұрманы күтіп-баптап, құрылғылардың қалыпты қызмет көрсетуін қамтамасыз етіп келеді. Сондай-ақ 1 037 бағдаршамдық белгі беру құралының күйін мұқият бақылауда ұстайды.  

Бүгінде өңірдегі пойыз қозғалысын реттеу қызметі микропроцессорлы диспетчерлік орталық жүйесінің (МП АСДЦ) озық технологияларының көмегімен іске асырылады. Бұл орталықтандырылған цифрлық жүйенің тиімділігі сол – егер учаскеде белгі байқалмай немесе бағыттағыш бұрма қажет тұсқа аумай қалған жағдай болса, ол туралы ақпарат диспетчерлік орталықтағы экраннан сол мезетте-ақ көрінеді. 2020 жылдан бері жүздеген шақырымға созылған темір жолдағы белгі беру құралдарының қызметі осылайша қадағаланып келеді. Бір ауысымда 4 диспетчер отырады. Оның бірі пультте отырса, екіншісі сарапшы ретінде әрі ауысым жасауға дайын жағдайда жұмысты жалғастырады әрі шұғыл шешім қабылдап, кез келген олқылықты әп-сәтте түзеуге әрекеттенеді.  

– Егерде бір жерде бағыттағыш бұрма тиісті жаққа аумай немесе сигнал ашылмай қалғаны туралы ақпарат түссе, дереу учаскеге жауапты маманға хабар береміз. Ал жұмыстан тыс уақытта осындай олқылық орын алса, арнайы нұсқаулық өткізу арқылы өзге жұмысшыларды іске жұмылдырамыз, – дейді 30 жылдық тәжірибесі бар байланыс диспетчері Нұрғали Насруллаев.  

– МП АСДЦ – микропроцессорлы диспетчерлік орталық жүйесінің тиімділігін көріп отырмыз. Жалпы, озық технологияның аты – озық технология. Соның арқасында телімдер мен жолдардың бос немесе бос еместігін, пойыздың жүріп келе жатқаны немесе тоқтап тұрғаны секілді мың сан шаруаны алақандағыдай айқын бақылап отыруға мүмкіндік бар, – дейді дистанцияның аға диспетчері Мағжан Оразәліұлы.  

 

Жаңалықтар
02.10.2025
ҚТЖ мен AD Ports Group ынтымақтастық перспективаларын талқылады
Аймақтар / Бейнелер
02.10.2025
Сексеуіл станциясында өткел ғимараты пайдалануға берілді
Аймақтар
02.10.2025
Ардагер теміржолшыларға құрмет көрсетілді
Жаңалықтар
02.10.2025
Jibek Joly туристік пойызы келесі сапарға дайындалуда
Аймақтар
02.10.2025
Жем локомотив пайдалану депосына – 120 жыл
Жаңалықтар
01.10.2025
ТХКБ үшін жаңа серпін: Қазақстан, Әзірбайжан және Грузия стратегиялық құжатқа қол қойды
Станция тынысы
01.10.2025
Достық станциясы — Қазақстан мен Қытай арасындағы негізгі көлік торабы
Жаңалықтар
01.10.2025
Алматыда Түркі мемлекеттері ұйымы көлік министрлерінің VIII кездесуі өтті
Әлемде
01.10.2025
Бүгіннен бастап Қытай пойызға қағаз билеттерді қолдануды тоқтатты
Әлеумет
01.10.2025
Бершүгір станциясында теміржолшыларға арналған спорт кешені ашылды
Жаңалықтар
01.10.2025
Экологтарға арналған оқытуда қалдықтарды бөлек жинау мен жаңа кодекс нормалары талқыланды
Жаңалықтар
01.10.2025
New Silk Way: ҚТЖ еуразиялық транзитте стратегиялық көшбасшылықты күшейтуде
Жаңалықтар
30.09.2025
Пойыздан кешіккен бойжеткен машинист кабинасына тас лақтырды
Жаңалықтар
30.09.2025
Алматыда «New SilkWay» бизнес-форумы өтіп жатыр
Жаңалықтар
30.09.2025
Президент: Қазақстан арқылы әлемнің ең ірі сауда нарығына 5 теміржол дәлізі өтеді
Жаңалықтар
30.09.2025
Мемлекет басшысы «Достық – Мойынты» теміржолының екінші желісін іске қосты
Трансформация
30.09.2025
Локомотив құрастырудың жаңа деңгейі
Жаңалықтар
30.09.2025
«НR-өндіріс серпіні»: Маңызды жобалар алаңы
Қауіпсіздік
30.09.2025
Қараусыз мал мен құлаққаптағы адам – пойыз қозғалысына қауіп
Аймақтар
30.09.2025
Құрылғылар сенімділігі күмән туғызбайды