Батыс өңірдегі пойыз қозғалысын басқару орталығы «Қасіретті қаңтар» сынында сыр бермеді

Трансформация
01.02.2022, 11:33
Ардақ Ерубаева

Ақтөбе облысы бойынша меншікті тілші

Ұлттық компания үшін Батыс Қазақстан теміржолының орны ерекше. Тоғыз жолдың торабында орналасқан Ақтөбе өңірінің ел экономикасы үшін маңызы жоғары. Қазақстан темір жолының бірегей жобасы «Пойыздар қозғалысын басқару» орталығының да Ақтөбеде ашылуының өзіндік себебі жоқ емес.

  «ҚТЖ-Жүк тасымалы» ЖШС Батыс филиалының басшысы Бөріхан Беркімбаевтың айтуынша, бұл әсіресе кешегі «қаңтар оқиғасы» орын алған төтенше жағдай кезінде жоғары тиімділігін байқатқан. Сол күндері батыс өңірінде 5 жолаушылар пойызының қозғалысы шектеліп, Қандыағаш, Сексеуіл, Қазалы станцияларында тұрып қалғаны белгілі. Бес бірдей бөлімшенің – Ақтөбе, Атырау, Маңғыстау, Орал, Қызылорда диспетчерлік орталықтарын біріктірген Пойыздар қозғалысын басқару орталығының мүмкіндігінің нәтижесінде осы аймақтардағы бүкіл қозғалысты бақылауда ұстау, дер кезінде қажетті шараларды қабылдау жүзеге асырылған. Яғни, өңірдегі бүкіл теміржол қозғалысы, жүк және жолаушы пойыздарының дерегі, қай станцияда аялдап тұр, оларды қай жолмен қайда жіберу, кері қайтару немесе сапарын жалғастыру мүмкіндігі орталық мамандарының сауатты шешім қабылдап басқаруы арқасында артық шығынсыз жүзеге асқан. Айта кетейік, аймақта төтенше жағдай кезінде «Пойыздар қозғалысын ұйымдастыру орталығында» пойыздардың тоқтаусыз қозғалысын ұйымдастыруға құрылған арнайы штаб жұмыс істеді.

– «Пойыздар қозғалысын басқару орталығы» – «ҚТЖ» ҰК-ның цифрлық трансформация санатындағы бірегей жобасы. Компаниямыздың технологиялық даму мүмкіндіктері арқасында қозғалысты мыңдаған шақырымдық қашықтан, бір орталықтан басқару идеясы бүгінде, сөз жоқ, өз жемісін беріп отыр. Ал жобаның экономикалық тиімділігі өз алдына бөлек әңгіме», – дейді Бөріхан Беркімбаев.

Өткен жылы аймақ көрсеткіші де жоғары нәтижелерге жеткен. Атап айтсақ, Батыс аймақтық филиалында жүк айналымы бойынша көрсеткіш 2021 жылы 105,4% деңгейге жеткен. Жоспар 21 291 млн тонна км болса, орындалғаны – 22 445,9 млн тонна км. Ал статикалық жүктеме 100,5% деңгейге жеткен. Бұл жерде жоспар 64,58 т/вагон болса, нақты орындалғаны– 64,90 т/вагон.

Бүгінде бөлімшеде 2022 жылға арналған мақсаттар мен міндеттердің орындалуын басшылыққа алған жұмыстар жалғасып жатыр. «Үш негізгі мақсат – тәртіп, табыстылық және оң бедел қағидасын ұстана отырып, ағымдағы жылы тасымалдау қызметінің тиімділігі бойынша жобаларды жүзеге асыруды жолға қоямыз», – дейді сеніммен бөлімше бастығы Бөріхан Беркімбаев.

Жаңалықтар
28.09.2025
ҚТЖ басшылығы Астана-1 вокзалының жөндеу жұмысымен танысты
Жаңалықтар
27.09.2025
Құрметті теміржолшы «Құрмет» орденімен марапатталды
Жаңалықтар
27.09.2025
ТХКБ-ны бірлесе дамыту жайы талқыланды
Жаңалықтар
27.09.2025
ҚТЖ-да «HR – өндіріс серпіні» стратегиялық HR-сессиясы өтті
Жаңалықтар
27.09.2025
Темір жолдар мен тағдырлар: Алматыда «Жолдар» телехикаясының түсірілімі басталды
Жаңалықтар
26.09.2025
Еліміздің теміржол көлігі жаңа деңгейге көтерілуде: ҚТЖ және Wabtec ауқымды әріптестікті іске қосты
Цифрландыру
26.09.2025
Бейнебақылау камерасына баға берсек...
Инфрақұрылым
26.09.2025
Астанада өткен форумда ұлттық жобалар сөз болды
Аймақтар
26.09.2025
Арыс-2 вокзалы қайта салынуда
Цифрландыру
26.09.2025
Цифрландырудан – жасанды интеллектке дейін
Аймақтар
26.09.2025
Шиелі вокзалы тарихи келбетін сақтай отырып жаңғыртылуда
Жаңалықтар
26.09.2025
100-ден астам студен ҚТЖ-ның орталық музейінде болды
ҚТЖ келбеті
26.09.2025
Парк кезекшісінің ерлігі
Қауіпсіздік
26.09.2025
Алғашқы көмек – маңызды
ҚТЖ келбеті
26.09.2025
Ұтқыр шешімге негіз болған ұсыныс
Аймақтар
26.09.2025
Арнайы жасақтың ауқымы кең
Аймақтар
26.09.2025
Марапат иесін тапты
Жаңалықтар / Мұрағат
26.09.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №78-79 26 қыркүйек 2025 жыл
Қауіпсіздік
25.09.2025
Қауіпсіздік – ревизордың көзімен
Аймақтар
25.09.2025
Абай әлеміне саяхат