Батыс өңірдегі пойыз қозғалысын басқару орталығы «Қасіретті қаңтар» сынында сыр бермеді

Трансформация
01.02.2022, 11:33
Ардақ Ерубаева

Ақтөбе облысы бойынша меншікті тілші

Ұлттық компания үшін Батыс Қазақстан теміржолының орны ерекше. Тоғыз жолдың торабында орналасқан Ақтөбе өңірінің ел экономикасы үшін маңызы жоғары. Қазақстан темір жолының бірегей жобасы «Пойыздар қозғалысын басқару» орталығының да Ақтөбеде ашылуының өзіндік себебі жоқ емес.

  «ҚТЖ-Жүк тасымалы» ЖШС Батыс филиалының басшысы Бөріхан Беркімбаевтың айтуынша, бұл әсіресе кешегі «қаңтар оқиғасы» орын алған төтенше жағдай кезінде жоғары тиімділігін байқатқан. Сол күндері батыс өңірінде 5 жолаушылар пойызының қозғалысы шектеліп, Қандыағаш, Сексеуіл, Қазалы станцияларында тұрып қалғаны белгілі. Бес бірдей бөлімшенің – Ақтөбе, Атырау, Маңғыстау, Орал, Қызылорда диспетчерлік орталықтарын біріктірген Пойыздар қозғалысын басқару орталығының мүмкіндігінің нәтижесінде осы аймақтардағы бүкіл қозғалысты бақылауда ұстау, дер кезінде қажетті шараларды қабылдау жүзеге асырылған. Яғни, өңірдегі бүкіл теміржол қозғалысы, жүк және жолаушы пойыздарының дерегі, қай станцияда аялдап тұр, оларды қай жолмен қайда жіберу, кері қайтару немесе сапарын жалғастыру мүмкіндігі орталық мамандарының сауатты шешім қабылдап басқаруы арқасында артық шығынсыз жүзеге асқан. Айта кетейік, аймақта төтенше жағдай кезінде «Пойыздар қозғалысын ұйымдастыру орталығында» пойыздардың тоқтаусыз қозғалысын ұйымдастыруға құрылған арнайы штаб жұмыс істеді.

– «Пойыздар қозғалысын басқару орталығы» – «ҚТЖ» ҰК-ның цифрлық трансформация санатындағы бірегей жобасы. Компаниямыздың технологиялық даму мүмкіндіктері арқасында қозғалысты мыңдаған шақырымдық қашықтан, бір орталықтан басқару идеясы бүгінде, сөз жоқ, өз жемісін беріп отыр. Ал жобаның экономикалық тиімділігі өз алдына бөлек әңгіме», – дейді Бөріхан Беркімбаев.

Өткен жылы аймақ көрсеткіші де жоғары нәтижелерге жеткен. Атап айтсақ, Батыс аймақтық филиалында жүк айналымы бойынша көрсеткіш 2021 жылы 105,4% деңгейге жеткен. Жоспар 21 291 млн тонна км болса, орындалғаны – 22 445,9 млн тонна км. Ал статикалық жүктеме 100,5% деңгейге жеткен. Бұл жерде жоспар 64,58 т/вагон болса, нақты орындалғаны– 64,90 т/вагон.

Бүгінде бөлімшеде 2022 жылға арналған мақсаттар мен міндеттердің орындалуын басшылыққа алған жұмыстар жалғасып жатыр. «Үш негізгі мақсат – тәртіп, табыстылық және оң бедел қағидасын ұстана отырып, ағымдағы жылы тасымалдау қызметінің тиімділігі бойынша жобаларды жүзеге асыруды жолға қоямыз», – дейді сеніммен бөлімше бастығы Бөріхан Беркімбаев.

Жаңалықтар
22.02.2025
Шэньси провинциясы транзиттік тасымалды дамытуға 2,5 млрд юань инвестиция салады
Жаңалықтар
22.02.2025
2025 жылы 3 жаңа қазақ-қытай терминалы іске қосылады
Инфрақұрылым
21.02.2025
Биыл Павлодар өңірінде 200 шақырымнан астам темір жол жаңғыртылады
Жаңалықтар
21.02.2025
Huawei темір жолға LTE-R орналастыруды бастайды
Жаңалықтар
21.02.2025
"KTZ Express" АҚ Жоғарғы сотқа жүгінеді
Қауіпсіздік
21.02.2025
Қатер аяқ астында...
Инфрақұрылым
21.02.2025
Инфрақұрылымдық жобаларды дамыту міндеттелді
ҚТЖ келбеті
21.02.2025
Ақтөбелік жас инженер ескерту құрылғысын ойлап тапты
Әлеумет
21.02.2025
Компанияда 10 жылдан астам қызмет еткендер біржолғы ақшалай сыйақы алады
Инфрақұрылым
21.02.2025
Биыл 226 жаңа вагон сатып алынады
Жүк тасымалы
21.02.2025
ҚХР мен Қазақстан арасындағы тасымал қаңтар айында 18% өсті
Жаңалықтар / Мұрағат
21.02.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №13 21 ақпан 2025 жыл
Инфрақұрылым
20.02.2025
Үкіметте теміржол саласындағы бастамалар талқыланды
Жаңалықтар
20.02.2025
ҚТЖ басшылығы өңірлерде су тасқынына қарсы іс-шараларға инспекция жүргізуде
Жаңалықтар
20.02.2025
ҚТЖ қалпына келтіру пойыздарының техникасын жаңартып жатыр
Жаңалықтар
20.02.2025
Салауатты сөз – тіл абыройы
Спорт
20.02.2025
Семейлік теміржолшылар шаңғымен жарысты
Жолаушылар тасымалы
20.02.2025
«Jibek Joly» танымал турға айналды
Станция тынысы
19.02.2025
Сексеуілде сұрыптау жұмысы артты
Инфрақұрылым
19.02.2025
Шағыр станциясындағы өткел жөндеуден өтті