Астанада бір слесарлар бригадасы оншақты тепловозға қызмет көрсетеді

ҚТЖ келбеті
08.06.2022, 10:06
Райхан Рахметова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Локомотив пайдалану деполарында ТҚК-2 сервисін көрсететін слесарьларды тепловоздардың «жан дүниесін» танитын мамандар десе болады. Олар ақауды анықтаумен қатар ұсақ-түйектерін өздері жөндей береді. Сондай қызметтің басы-қасында жүрген тәжірибелі теміржолшылардың бірі – Астана локомотив пайдалану депосының ТҚК-2 ауысым шебері Марат Нұрмағанбетов.

Петропавлда туғанмен елордада теміржол колледжінде білім алып, қазіргі қосында алғаш еңбек жолын слесарь болып бастаған Марат Нұрмағанбетовтің салада жұмыс істеп келе жатқанына биыл 14 жыл. Қарамағындағы 15 шақты слесарьдің жұмысын қадағалап, күніне цехқа «қаралуға» келетін локомотивтердің, соның ішінде негізінен электровоздардың ақауын анықтауда ол ауысыммен жұмыс жүргізеді. Бүгінгі деңгейге жеткенге дейін слесарь ретінде тепловоздардың құрылысын үйреніп, саланы терең меңгерген ол 2015 жылы бригадир болып тағайындалды.

– Біздің жұмыстың ретіне келсек, алып техниканың тежегіш қалпын ауыстырамыз, құм құямыз, майын жаңартамыз, сосын аппарат жағынан, контакт бойынша құрылғыларды тазалап, автоматтардың да ақауы болмауын қадағалаймыз, тартым қозғалтқышын, тағы да басқа бөліктерді қараймыз, күрделі ақау шықса, ТҚК-3,4 сияқты басқа күрделі жөндеу цехтарына акт толтырып, жібереміз. Цехқа күніне шамамен кезекті рейске шыққалы тұрған 10 шақты тепловоз кіреді. Барлық жұмыстың нәтижесі бойынша ауысым соңында депо бастығына есеп береміз. Жұмысымды аса қиын деп айта алмаймын, ал жауапкершілік өте жоғары. Сәйкесінше, жұмыс беруші тарапынан да бізге барлық еңбек жағдайы жасалған, зиянды жұмыс болғандықтан, сүт беріледі, киімдеріміз түгел, жуынып-шайынатын, тамақтанатын орындарымыз керек-жарақпен жабдықталған, – дейді ол.

Теміржолшылар отбасынан шыққан кейіпкеріміз әке-шешесінің жолын қуып, теміржолшы болғанына еш өкінбейді. Өйткені, өз кәсібін жақсы көреді және шебер меңгерген. Оның еңбегі елеусіз қалмай, талай рет құрмет грамоталарымен және алғыс хаттармен марапатталған.

Жаңалықтар
19.11.2025
ҚТЖ Қытайда бірқатар құжаттарға қол қойылды
Жаңалықтар
19.11.2025
Экспорттаушылар Маңғыстау өңіріндегі порттар мен терминалдар инфрақұрылымымен танысты
Жаңалықтар
19.11.2025
«Бахты – Аягөз» теміржол жобасының іске асырылу барысы тексерілді
Жаңалықтар
19.11.2025
ҚХР-ға сапары аясында ҚТЖ халықаралық ынтымақтастықты нығайтуда
Жаңалықтар
19.11.2025
Dostyk Trans Terminal БҰҰ ЭСКАТО-ның құрғақ порттар жөніндегі үкіметаралық келісімінің тізіміне енгізілді
Жолаушылар тасымалы
19.11.2025
Қытай пойызбен жолаушы тасымалдауда рекорд орнатты
Әлемде
19.11.2025
Иран Түркиямен теміржол келісімін ратификациялады
Жолаушылар тасымалы
19.11.2025
«Алматы – Петропавл» (Talgo) пойызы күнара қатынайды
Инфрақұрылым
19.11.2025
Дархан Сатыбалды «Алматы–1» вокзалының жаңғыртылу барысын тексерді
Жаңалықтар
18.11.2025
ҚТЖ Қазақстанның Қытай мен Еуропа арасындағы негізгі транзиттік хаб ретіндегі ұстанымын күшейтуде
Жаңалықтар
18.11.2025
ҚТЖ мен Эстония ынтымақтастықты дамыту мен Орта дәліздің перспективаларын талқылады
Жүк тасымалы
18.11.2025
Астық тасымалы талқыланды
Аймақтар
18.11.2025
Шуда тәулігіне 6 мыңнан астам вагон тексеріледі
Инфрақұрылым
18.11.2025
Қандыағаш станциясында күрделі жөндеу жоспары толық аяқталды
Қауіпсіздік
18.11.2025
Қауіпті аймақта қатер көп
Аймақтар
18.11.2025
Таразда болашақ мамандарға электр және автоматтандырудың маңызы түсіндірілді
Жаңалықтар / Мұрағат
18.11.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №96 18 қараша 2025 жыл
Жаңалықтар
17.11.2025
Болашақ машинистер ҚТЖ мұражайында болды
Аймақтар
17.11.2025
Құқықтық сауаттылық артуда
ҚТЖ келбеті
17.11.2025
Өнерге әркімнің-ақ бар таласы