Ревизор Жамбыл учаскесіндегі түйіткілді мәселелерді айтып берді

Қауіпсіздік
15.11.2024, 09:06
Суретті түсірген Александр ЖАБЧУК
Ардақ Үсейінова

"Қазақстан теміржолшысы" газетінің Жамбыл облысындағы меншікті тілшісі

Жамбыл жүк тасымалы бөлімшесі Қазақстанның үш ірі өңірі аралығында логистикалық қызмет көрсетеді. Солтүстігінде – Қарағанды бөлімшесінің Мойынты станциясымен, Алматы бағытында Отар станциясымен, Шымкент бөлімшесімен Түлкібас станциясы арқылы, ал Түрксіб станциясы арқылы Қырғыз темір жолының Меркі станциясымен шектесетін аумақта қозғалыс өте қарқынды.

Осы аймақта жүк және жолаушы құрамдарының қауіпсіздігін қадағалайтын ҚТЖ Қозғалыс қауіпсіздігі департаментінің Жамбыл учаскесінің жұмысы жайлы өңірдегі бас ревизор Медет Қолдасов мәлімет берді.  

– Қозғалыс қауіпсіздігін қамтамасыз ету жауапкершілігі – теміржолда абсолютті басымдыққа ие. Жамбыл бөлімшесі бойынша біз бақылау жүргізетін теміржолдың толық желісінің ұзындығы – 2162,3, жалпы ұзындығы 1236,3 шақырымды құрайды. Оның ішінде бір жолақты желілер – 340,6, екі жолақты желілер – 895,7 шақырым. Тасымалдау процесінің 93 пайызы Мойынты-Шу-Отар-Тараз-Түлкібас учаскелерінде электровоз тартымы арқылы жүзеге асырылады. Ал Тараз учаскесінен Жаңатас аралығында тепловоз тартымы. Бөлімше құрамындағы ірілі-ұсақты станция мен разьездер қызметі жүк тасымалына ашық, Шу ірі сұрыптау станциясы, Тараз, Түрксіб, Сарышаған, Шығанақ, Жаңатас, Қаратау, Аса, Шайқорық, Бурыл, Мыңарал, Бірлік-1 сынды учаскелік және жүк станцияларында қозғалыс қауіпсіздігінің сақталуын қатаң қадағалау, әрбір жағдайға зерделеу жұмыстарын жүргіземіз. Басшылыққа алатын негізгі талаптар бар. Бақылау-қадағалау жұмыстары бойынша нәтижені арттыру мақсатында мониторинг жүргіземіз. Сол арқылы теміржолдағы қауіпті жерлерді анықтаймыз, – деді бас ревизор.  

Айтуынша, Жамбыл ревизиялық аппаратында ревизорлық нұсқаулар мен нұсқамаларды қолданудың тиімді тәжірибесі сақталған. Бұл ретте «ерте ескерту» индикаторы ретінде қозғалыс қауіпсіздігін бұзудың ықтимал қатерін алдын ала жою тәсілі өз жемісін беріп отыр деуге болады. Ол өз кезегінде қызметкерлердің жеке жауапкершілігін арттыруға, әр қызметкер мен басшылардың қауіпсіздік нормалары мен ережелерін бұзуына жол бермеуіне ықпал етеді.  

Қозғалыс қауіпсіздігін сақтау дегеніміз – ең алдымен азаматтардың өмірі мен денсаулығын, қоршаған ортаны қорғау. Сондай-ақ пойыздардың апатсыз жұмыс істеуіне жағдай жасау, темір жолдарды, жылжымалы құрамды, құрылыстарды, жабдықтарды, механизмдер мен құрылғыларды жарамды күйде ұстауға бағытталған ұйымдастырушылық және техникалық іс-шаралар кешенімен қамтамасыз ету.  

Жыл өткен сайын техника мен технология да, талаптар мен ережелер де жаңарып өзгеріп жатады. Осы бағытта еңбек қауіпсіздігін қамтамасыз етуге жауапты мамандардың білім деңгейін арттыру да маңызды мәселе.  

– Жамбыл жол бөлімшесі бойынша білімнің кәсіби деңгейін арттыру үшін жыл сайын қозғалыс қауіпсіздігін қамтамасыз етуді ұйымдастыруға бағытталған семинар-кеңестер өткізіліп тұрады. Онда орын алған жағдайлар талқыға салынып, туындаған жағдаяттар кезінде қызметкерлердің іс-әрекеттерінің практикалық дағдылары көрсетіліп, үйретіледі. Мысалы, тамыз айында Тараз, Шу, Сарышаған станцияларында пойыздар қозғалысына байланысты станция қызметкерлері «Далада және полигондарда стандартты емес жағдай туындағанда пойыздарды қабылдау және жөнелту кезіндегі іс-қимылдары» атты практикалық оқу-семинары ұйымдастырылды. Ал шілдеде Түлкібас жол дистанциясының Құмшағал станциясы базасында «Озық тәжірибе мектебі» көрме-сабағы өткізілді. Былтыр Шу жол дистанциясында «Түйіспесіз жолды әртүрлі бекіткіштер арқылы ұстау және жөндеу» тақырыбында семинар-кеңес ұйымдастырылған болатын. Оған орталық аппарат басшылары мен Жамбыл жол бөлімшесіндегі құрылымдық мекемелердің басшылары, еңбек қауіпсіздігіне жауапты мамандар қатысты, – деп мәлімет берді М.Қолдасов.  

Темір жол – қауіптілігі жоғары аймақ. Теміржолшылар тұрғындарға жолдан өту кезінде есте сақтауы тиіс талаптарды, жол бойында мал жаю ережелерін түсіндіріп жиі рейд өткізеді. Алайда, ай сайын өтетін профилактикалық шараларға қарамастан адамдар қауіп-қатерді ескермейді. Кенеттен шойын жолға адам немесе мал шыға келген кезде көп тонналық құрамды бірден тоқтату мүмкін емес. Сондықтан, өкінішке орай, келеңсіз оқиғалар да жиі орын алып отырады. Бас ревизордың айтуынша, жаяу жүргіншілердің ішімдіктің кесірінен жолға шығып кетіп немесе құлаққап киіп алып, музыка тыңдап келе жатқанда пойыздың жақын келіп қалғанын байқамай қалып абайсызда арандап қалатындар көп. Мәселенің екінші жағы бар, апаттың алдын алам деп пойызды шұғыл тоқтатқан немесе адам басып кеткен локомотив бригадасының қандай психологиялық жағдайда болатыны көпшілікті ойландыра бермейтіні өкінішті.  

 

Жаңалықтар
31.03.2025
Аягөз қалпына келтіру пойызы үшін жаңа кран сатып алынды
Аймақтар
31.03.2025
Экология айлығы аясында сенбілік өтті
ҚТЖ келбеті
31.03.2025
Тыл ардагері – тоқсан жаста
Жүк тасымалы / Апта саны
31.03.2025
Теміржолмен жүк тасымалдау екі айда 6,6%-ға өсті
Әлеумет
31.03.2025
ҚТЖ әлеуетті жұмыс беруші
Аймақтар
31.03.2025
Еңбек адамына құрмет
Әлемде
30.03.2025
«Молдова темір жолын» екі компанияға бөлу ұсынылды
Жүк тасымалы
29.03.2025
ҚТЖ-да жүк жөнелтушілермен тасымалдау қорытындылары талқыланды
Жаңалықтар
28.03.2025
Қазақстан мен Өзбекстан теміржолшылары транзитті ұлғайту мәселелерін талқылады
Жүк тасымалы
28.03.2025
ҚТЖ-да астық штабының отырысы өтті
Жолаушылар тасымалы
28.03.2025
ҚТЖ мен iKOMEK109 бірлесіп байланыс орталықтарын жетілдіреді
Қауіпсіздік
28.03.2025
Оқушыларға қауіпсіздік мәселесі түсіндірілді
Қауіпсіздік
28.03.2025
Қауіпсіздік шаралары басты назарда
Трансформация
28.03.2025
Премьер-министр вагон жасау зауытымен танысты
Жаңалықтар / Мұрағат
28.03.2025
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №22-23 28 наурыз 2025 жыл
Жаңалықтар
27.03.2025
Астанада өрт-тактикалық оқу-жаттығулары өткізілді
Аймақтар
27.03.2025
Алматы өңірінде су тасқыны кезеңінде қауіпсіздікті қамтамасыз ету бойынша шаралар қабылданды
Аймақтар
27.03.2025
«Jibek Joly» туристік пойызы – Таразда
Аймақтар
26.03.2025
Халықтық мерекеге ұласты
Аймақтар
26.03.2025
Түркістанға төрт жүз турист келді