Жолшыларға зейнет жасын жақындату мүмкіндігі бар

Әлеумет
07.09.2021, 12:59
Райхан Рахметова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Қазіргі таңда елімізде еңбек жағдайының ауырлығына қарай зейнеткерлік жасын 58-60 жасқа дейін төмендету мәселесі жиі көтеріледі. Осы ретте Қазақстан теміржолында кейбір мамандықтар бойынша теміржолшыларға біршама жеңілдіктер қарастырылғанын айтқан жөн.

– 2011 жылдан бастап 2013 жылға дейін теміржол кәсіподағы Үкіметпен бірге жұмыс істеп, жеңілдікке ие мамандықтар тізіміне ауыр және зияндылығы бар 23 мамандықты кіргіздік. Мәселен, кез келген қызметкердің шотына айлығынан ай сайын 10 пайыз түсіп отырады, сондай мамандықтарға қосымша ҚТЖ есебінен 5 пайыз тағы аударылатын болды. Сонда аталған мамандық иелерінің зейнетақы аударымына ай сайын 15 пайыз түседі. Бұл жаңалық 2014 жылы күшіне енді, – дейді «Қазкөліккәсіп» ҚБ төрағасының орынбасары Жұпарбек Сәбитов.

Дәл қазір Үкіметтің заңы бойынша ер адамдар 63, әйелдер 60 жаста зейнетке шығып жатыр. Әйелдер үшін жарты жыл сайын қосылып, алдағы уақытта олар да 63 жаста шығатын болады. Тек көп балалы аналар зейнеткерлікке ертерек шығады.

– Ал теміржолда локомотив бригадасына, яғни машинист пен машинист көмекшісіне қалауына қарай салалық жәрдемақы төленеді. Яғни, оларға 57 жасқа келгенде салалық жәрдемақы алып, зейнеткерлікке ерте шығу мүмкіндігі ұсынылады. Егер мұны қабыл көрсе, 63 жасқа келгенше компания машинистке 40 АЕК, ал машинист көмекшісіне 31 АЕК көлемінде жәрдемақы төлеп отырады да, 63 жасқа келген соң мемлекеттен алатын зейнетақысын алуды жалғастырады, – дейді Ж.Сәбитов.

Кәсіподақ өкілінің айтуынша, олар осы салалық жәрдемақыны зиянды жұмыс саналатын өзге де мамандықтар бойынша қолжетімді етуге ұсыныс беріп, қазіргі таңда сол бағытта компаниямен келіссөздер жүргізуде.

«Бұл ретте, мәселен, жолшыларға 57 емес, 60 жасқа келгенде ертерек зейнеткерлікке шығып, шамамен 30 АЕК көлемінде салалық жәрдемақы төлеуді қарастырып көруге болады. Компания тарапынан толық қолдау тапса, бұл өзгерісті алдағы жылы бірінші қаңтардан бастап күшіне енгізсе деп отырмыз», – дейді ол.

Айтуынша, аталған 23 зиянды мамандыққа салалық жәрдемақы төлеу үшін шамамен 750 мың теңгеге жуық шығын кетеді деп жобаланып отыр екен.

Аймақтар
14.05.2025
«Әкем – асқар тауым»: Қызылордада әкелер мен ұлдар сайысы өтті
Қауіпсіздік
14.05.2025
20 мыңнан астам азаматқа теміржолдағы қауіпсіздік ережелері түсіндірілді
Әлемде
14.05.2025
Қытайда сутегімен жүретін пойыз алғаш рет жолға шықты
Жаңалықтар
14.05.2025
Мас жолаушы пойыздың тоқтау-кранын жұлып алып, тоқтауына себеп болды
Жаңалықтар
14.05.2025
Қытай Қазақстанға алғашқы CEA1 магистральдық электровозын жеткізді
Жүк тасымалы / Апта саны
13.05.2025
ҚТЖ желісінде жүк тасымалы 4,5%-ға артты
Сұхбат
13.05.2025
Қанат ӘЛМАҒАМБЕТОВ: «Шиеленісті жағдайды уақытылы шешуге мүдделіміз»
Аймақтар
13.05.2025
Ғибратты ғұмыр
Аймақтар
13.05.2025
Жүз жасаған кейуана
Станция тынысы
13.05.2025
Болашақ станциясы өсім жолында: жаңа дәреже – жаңа міндеттер
Аймақтар
13.05.2025
Теміржолшылар Жеңіс күні бірлік пен рухты паш етті
Жаңалықтар / Мұрағат
13.05.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №36 13 мамыр 2025 жыл
Жүк тасымалы
12.05.2025
Қытайдан Орталық Азия елдеріне контейнерлік тасымал 104%-ға өсті
Жаңалықтар
12.05.2025
Қазақстан бидайы алғаш рет БАӘ нарығына шықты
Жаңалықтар
12.05.2025
Алты ел еуразиялық дәлізді қалыптастыру барысын талқылады
Спорт
12.05.2025
Бес вагон сүйреп рекорд орнатты
Аймақтар
12.05.2025
Шымкент вокзалы маңындағы алып сағат қайта іске қосылды
Жүк тасымалы
12.05.2025
Қазақстан, Өзбекстан және Тәжікстан теміржолшылары жүк тасымалдау көлемін ұлғайтуды талқылады
Әлемде
12.05.2025
Қырғызстанда Қытай – Қырғызстан – Өзбекстан бағыты бойынша алғашқы тоннельдің құрылысы басталды
Әлемде
12.05.2025
CAF компаниясы жаңа Oxygène электр пойызын таныстырды