Қағазсыз технология: тиімділігі талас тудырмайды

Цифрландыру
07.08.2020, 10:28
Сұлугүл Бакесова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Соңғы жылдары жүк тасымалы саласында цифрлық жүйе қарқын алды. Жүк тасымалын рәсімдеу процесін оңай және тиімді еткен цифрлық темір жолдың маңызды жобаларының бірі – «Шарттық және коммерциялық жұмыс» (АСУ ДКР) автоматтандырылған басқару жүйесінің барлық компоненті бүгінде «ҚТЖ-Жүк тасымалы» АҚ-на толықтай енгізіліп, еліміздің барлық 456 станциясын қамтып отыр.

Қазір жүйеде 37 мың клиент жұмыс істесе, жүк тасымалын ұйымдастырушы ұлттық оператор тарапынан 7000 астам қызметкер жұмылдырылған. Осы арада атап өтерлігі, АСУ ДКР жүйесінде «ҚТЖ-Жүк тасымалы» АҚ-ның Жоспарларды, кірістер мен тасымалдарды қалыптастыру департаментімен, МЕСПЛАН, Ақтау-порт (оның ішінде терминалдар) және вагондар операторы «KTZ Express» АҚ-мен өтінімдерді келісу жүзеге асырылды.

Осыдан-ақ, сандық темір жол ұлттық тасымалдаушыға да, жүк жөнелтушілерге де, жүк алушыларға да тиімді екенін көреміз. Өйткені, тараптар қағазсыз құжат айналымын енгізу, жүк жөнелтушінің жүк құжаттарын тәулік бойғы режимде үйден шықпай рәсімдеу мүмкіндігі, Интернет бойынша жүкқұжат алу және жүкті станция дан станцияға дейін бақылау мүмкіндігіне ие болып отыр. АСУ ДКР-дың енгізілуі клиенттермен жұмыс процесін анағұрлым жеңілдетуге және жұмыс уақытын оңтайландыруға ықпал еткенін айтар едік.

Сөзіміз дәйекті болу үшін сандарды сөйлетсек. Сонымен, жоспарлау процесі республикаішілік жөнелтілімдерде 11 сағаттан 5 минутқа дейін, ал экспорттық жөнелтілімдерде 2 күннен 1 сағатқа дейін, сондай-ақ қайта бағыттау процесі 2 күннен 1 сағатқа дейін қысқарғанын айтар едік.

Сонымен қатар, ГУ-12 (айлық жоспарлау), ГУ-11 (он күндік жоспарлау) электрондық өтінімдерін ресімдей отырып, АСУ ДКР арқылы «ҚТЖ-Жүк тасымалы» АҚ барлық бөлімшелері бойынша тиеуді жоспарлау және жүйеде автоматты түрде қалыптастырылған күнтізбелік жоспарларды түзету тегін жүзеге асырылады.

Осылайша, бүгінгі күні барлық өтінімдер аталған жүйе арқылы өтеді. Қазір «ҚТЖ» ҰК» АҚ республикаішілік және экспорттық қатынастарда қағазсыз технологияны пайдалана отырып, тасымалдау құжаттарын рәсімдеу бойынша жұмыстар жүргізіп отыр.

2019 жылдың 11 наурызындағы ЦЗ-1 жеделхатына сәйкес барлық жүк станцияларында АСУ ДКР-да республикаішілік қатынаста «Қазтеміртранс» АҚ меншігіндегі барлық бос вагондарға электронды тасымалдау құжаттарын рәсімдеу басталды. Ал дәл қазіргі сәтте, барлық жүк жөнелтушілермен және жүк қабылдап алушылармен электрондық тасымалдау құжатын рәсімдеу барысында қағазсыз технологияны пайдалану туралы шарттар жасасу бойынша шаруалар атқарылуда. Егер 2019 жылдың 18 ақпаны мен 2020 жылдың 20 шілдесі аралығын алып қарар болсақ, шамамен 12 000 шарт жасалған.

Өткен жылдың 11 наурызынан бүгінгі күнге дейін электрондық тасымалдардың кредиттелуі мен ортатәуліктік рәсімделуі тасымалдау құжаттарының жалпы санының 99% құраған. 2019 жылдың 22 мамырынан бастап «ҚТЖЖүк тасымалы» АҚ барлық станциялары бойынша жүк номенклатурасына сәйкес күзетпен жүретін жүк тиелген вагондарға, ал 2019 жылдың қазан айынан бастап қауіпті жүк тиелген және жолсеріктері бар вагондарға тасымалдау құжаттарын ресімдеудің қағазсыз технологиясы енгізілді. Сонымен қатар бұл технологияны көрші елдерге жөнелтілетін вагондарға да пайдалану мақсат етілген болатын. Мәселен, Ресей Федерациясының белгіленген станциясына жүретін вагондарға арналған тасымалдау құжаттарын ресімдеудің қағазсыз технологиясын енгізу мақсатында – Ресей темір жолдарымен белгіленген мемлекетаралық түйісу пункттері арқылы қағазсыз технология бойынша тасымалдауды келісу бөлігінде жұмыс жүргізілді. Сөйтіп, жүк тасымалы бөлімшелері ұсынған тізім бойынша клиенттер үшін ресейлік белгіленген станцияларға бағытталған бос және жүк тиелген вагондарға тасымалдау құжаттарын ресімдеудің қағазсыз технологиясын енгізу жұмыстары былтырғы шілде айынан бастап қарқын алғанын атар едік. 

Жаңалықтар
23.05.2025
Қазақстанда алғаш рет жартылай вагондарда контейнерлерді тасымалдау технологиясы енгізілді
Жолаушылар тасымалы
23.05.2025
ҚТЖ балаларды пойызда тасымалдау ережелерін еске салды
Жаңалықтар
23.05.2025
Заманауи CRRC тепловоздары елдің солтүстік аймақтарында пайдаланылатын болады
Әлеумет
23.05.2025
Еңбеккер мүддесі – бірінші орында
Спорт
23.05.2025
Көкшетаудағы чемпионаттан жамбылдықтар жүлдемен оралды
ҚТЖ келбеті
23.05.2025
Еңбекпен есімі танылған байланыс шебері
Аймақтар
23.05.2025
Абай мұрасы – теміржолшылар назарында
Жаңалықтар
23.05.2025
Заманауи маневрлік тепловоздар жеткізілді
Жаңалықтар / Мұрағат
23.05.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №39 23 мамыр 2025 жыл
Жолаушылар тасымалы
22.05.2025
Балқаш курорттық аймағына жазда қосымша пойыздар қатынайды
ҚТЖ келбеті
22.05.2025
Шымкенттік инженер ойлап тапқан қорғаныс құрылғы 18 депода қолданылуда
Спорт
22.05.2025
Кәсіподақтың 120 жылдығына орай шағын футболдан турнир өтті
Инфрақұрылым
22.05.2025
Көлік-логистика саласында бірқатар жоба іске асады
Жаңалықтар
22.05.2025
«Алматы-Ақтөбе» пойызының жолаушысынан марихуана табылды
Әлемде
21.05.2025
Қытай Моңғолиямен шекарада жаңа теміржол желісінің құрылысын бастады
Жаңалықтар
21.05.2025
«Самұрық-Қазына» мен Alstom серіктестік мәселесін талқылады
Жаңалықтар
21.05.2025
Қазақстан мен Грекия логистика саласындағы әріптестікті нығайтуда
Жаңалықтар
21.05.2025
Қостанай станциясында эпилепсиямен ауыратын әйелге шұғыл көмек көрсетілді
Жаңалықтар
20.05.2025
ҚТЖ 36 өндірістік нысанды жөндеуден өткізеді
Жолаушылар тасымалы
20.05.2025
Жазғы маусымда Алакөлге қосымша вагондар іске қосылады