Вокзалдағы билет мәселесі әлі де өзекті болып тұр

Суретті түсірген Александр ЖАБЧУК
Ерман Әбдиев

Тараз қаласы бойынша меншікті тілші

Кейінгі жылдары билет алуда ашықтық сақталып, делдалдардың тірлігіне тұсау салынды дегеннің өзінде «қолдан келсе, қонышынан басып», жоқ жерден оңай табыс табуды көздегендердің әрекеті тыйылған жоқ, сонымен қатар вокзал жағалаған алыпсатарлар әлі де кездеседі.

Жуырда осындай делдалдарға тап болған Базарбай есімді Тараз тұрғыны әлеуметтік желіде пікір білдірген еді. «15 тамызда Нұр-Сұлтанға іссапармен баруым керек болды. Электронды билет таппаған соң вокзалға бардым. «Жолаушылар тасымалы» АҚ кассаларында билет жоқ. Бірақ жеке коммерциялық кассадағылардың тамырын басып көрсем, 7 мыңның үстінде билеттері (Нұр-Сұлтанға дейін) 14 мыңнан сатылуда екен. «Әй дейтін әже, қой дейтін қожа» болмаған соң «қазаншының өз еркі, қайдан құлақ шығарса» болып отыр ғой» дейді ол жазбасында. Автор делдалдар билетті кассадан онлайн сатып алып, кейін ортада келісім жүргізетін бұрыннан таныс азаматтарға саудалайтынын алға тартады.  

Осы жазбаға пікір қалдырғандардың арасында жолсерікке екі есе ақысын төлесе, жолай алып кетуге дайын екенін жазғандар да аз емес және алыпсатармен билет бағасына наразылық білдіргендердің пікірлері де көп болды. Желіде қаузалған мәселеге «Қазақстан темір жолы» ҰҚ» АҚ да назар аударып, ресми жауабында жазғы кезеңде жолаушылар тасымалына сұраныстың артатынын айта келе, «билет сатып алу үшін «күту парағы» қызметін пайдалана аласыз» деп қысқа қайырған.  

Тараз вокзалындағы «Жолаушылар тасымалы» АҚ кассасымен қоса «Баянды жол сервис», «Aistar» сынды билет сататын агенттіктер кассалары бар. Тараз вокзалының бастығы Дидар Мүсреталиев билет сататын кассалар оларға бағынышты емес екенін, «Жолаушылар тасымалы» акционерлік қоғамына қарайтынын  айтады. Ал жекеменшік агенттіктер қызметі үшін әр билеттен қосымша 500 теңге алып отырады екен.  

– Қазір жолаушы көп, тәулігіне 9-10 мың адам вокзалға келіп-кетеді. Билеттер электронды болса да вокзалға ағылатындар аз емес. Ал желідегі жазбада факті нақты емес сияқты. Өйткені жекеменшік кассалар өзіне тиесілі 500 теңгеден артық алды дегенді естімедім. Маған мұндай мәселе бойынша ешкім шағым айтып келген жоқ. Арызданса, жоғары басшылыққа шығар едім. Пойыздар Тараз қаласынан шықпаған соң, билетті алдымен пойыз жүретін бастапқы аймақ жұрты бірінші алады. Ал Тараз – транзиттік бекет. Бұрын вокзал басшыларында 3-4 «бронь» болатын. Яғни, түрлі жағдайға байланысты сапарға шұғыл шығатындарға сол билет тиетін. Қазір ол да жоқ, қысыл-таяңда колдан келер ешқандай көмегіміз жоқ, – дейді вокзал бастығы.  

Расында, электронды билеттердің әр өңірге үлестіріліп берілуі кей аймақтарды «шөміштен қағатындай» көрінеді. Мысалы, Түркістан–Нұр-Сұлтан бағытындағы пойыздың билеті Түркістан, Шымкент, сол секілді Тараз қаласына есеппен бөлінеді де, Таразда ол билет 45 күнге жетпей сатылып кететін көрінеді. Мұндай жағдайда жолаушылар билетті Тараздан емес, Түркістан немесе Шымкенттен сол қаладағы бағасына сай онлайн сатып алуға мәжбүр болады.  

Бүгінде электронды билетке сұраныс жоғары болған соң, вокзалдағы кассалар саны қысқарған. Халықтың 60-70 пайызы электронды билет алуды жөн санайды. Билет сатылатын база жалпыға ортақ болған соң, бар билетті ешкім жасыра алмайды. Бұл оң өзгерістер жолаушылар тасымалындағы келеңсіздіктерді реттеуге айтарлықтай әсер ететіні айтпаса да түсінікті. Алайда «қалауын тапқандар» жоқ жерден пайда көруге тырысып бағуда. Ал жолаушыда таңдау бар ма, әйтеуір жолдан қалмасам болды дейді...  

ҚТЖ келбеті
26.07.2025
ҚТЖ машинисі ТМД елдері арасында кәсіпқойлар чемпионатында жүлделі орынға ие болды
Жаңалықтар
25.07.2025
Теміржолшылар өткелдерде рейд жүргізуде
Жүк тасымалы
25.07.2025
Тариф өсімі: кімге тиімді, кімге тиімсіз?
Инфрақұрылым
25.07.2025
Шымкенттегі теміржол өткелінде төрт жолақты көпір құрылысы қарқын алды
Аймақтар
25.07.2025
Жұмыла көтерген жүк жеңіл
Аймақтар
25.07.2025
Ұлы Абайдың ізімен...
Спорт
25.07.2025
ЦЖС командасы шағын футбол турнирінің жеңімпазы атанды
Жаңалықтар / Мұрағат
25.07.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №56 25 шілде 2025 жыл
ҚТЖ келбеті
24.07.2025
Астанада локомотив бригадалары арасында байқау өтті
Аймақтар
24.07.2025
Семей жол дистанциясында еңбек жағдайы жақсаруда
Қауіпсіздік
24.07.2025
Балалар қауіпсіздігі бәрінен маңызды
Жолаушылар тасымалы
24.07.2025
«Астана-Павлодар» қала маңы электр пойызының қозғалыс кестесі жаңартылды
Қауіпсіздік
24.07.2025
Машинист дер кезінде әрекет етіп, жолдағы әйелді аман алып қалды
Әлеумет
23.07.2025
Жаз қызығы жалғасуда
Әлеумет
23.07.2025
Медициналық пойыз Қостанай ауылдарына қызмет көрсетіп жатыр
Әлемде
23.07.2025
Орталық Азия Ауғанстанды үнді мұхитына шығатын дәліз ретінде көреді
Жүк тасымалы
23.07.2025
Орта дәліз: Қытай, Қазақстан және Әзербайжан ынтымақтастығы күшейе түсті
Әлемде
23.07.2025
Ұлыбританияда Stadler 99 сериялы жаңа локомотиві таныстырылды
Жаңалықтар
23.07.2025
ҚТЖ бөгде адамдардың темір жолға шығуының алдын алуда
Жүк тасымалы
22.07.2025
Шаньси провинциясынан алғашқы контейнерлік пойыз Орта дәлізбен Әзірбайжанға жөнелтілді