Сауаттылық пен жауаптылық қажет
«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі
Кез келген мекеменің нормативтік-техникалық құжаттарынсыз жұмысы жүрмейді. Әсіресе, қызметіне арнайы нұсқаулықтар «жан бітіретін» теміржол сынды тәртібі қатал алып салада онсыз бүкіл қозғалыс тоқтап қалуы мүмкін. «Нұр-Сұлтан-Нұрлы жол» станциясының жетекші инженер-технологы Сәуле Ислямованы әріптестері «құжаттар ханшайымы» деп бекер атамаса керек.
Елордаға жақын шағын ғана Бабатай бекетінде көп балалы теміржолшылар отбасында дүниеге келген Сәуле Ислямова станция кезекшісі болуды армандап өсті. Себебі көзін ашқанда көргені сол еді. Әкесі сол бекеттің кезекшісі болса, анасы жол монтері болып еңбек етті. Ата-анасының жолыменен бүгінде осы отбасының Сәулені қосқанда 4 баласы жүріп келеді. Үлкен әпкесі әке-шешесіне көмектесемін деп станция кезекшісі болып ерте жұмысқа кірісті. Бала Сәуле бауырының киген киіміне, ары-бері өткен пойыздарды тоқтатып-жүргізіп отырған «командирлік» қызметіне қатты қызығып, мектеп бітірген бойда бірден теміржолшы болам деп армандайтын. Айтқаны болды да, 18 жасында Ақмола жол техникалық мектебінен білім алып, Жамбылда 6 айлық курстан өтті. Сосын жолдамамен Ерейментау бағытындағы №101 бекетте кезекші болып еңбек жолын бастады. Кейін №43 бекетке ауысты, туған жері Бабатайда станция кезекшісі болды. Теміржол саласында техникумды сырттай оқып білімін жетілдірді. Темір жолдың ауыр тірлігі, он шақты бала туып-өсіру оңай ма, ата-анасы алпысқа да жетпей, ертерек өмірден өтті. Сәуле де әпкесі секілді соңынан ерген бауырларына қарайласып, өмірін соларды оқытып жеткізіп, аяқтандыруға арнады.
...1990 жылдары елордаға көшіп келіп, Қырқыншы станциясында жүк қабылдап жөнелтуші, ПЦ кезекшісі, станция кезекшісі болып еңбек етті. Басшылық Сәуле Ислямованың саладағы мол білімі мен тәжірибесін бағалап, 1 санатты қауіпсіздік инженерінің қызметіне ұсынды. Ал 2017 жылы жаңа «Нұрлы жол» вокзалымен бірге «Нұр-Сұлтан-Нұрлы жол» станциясы ашылғанда оған тағы үлкен жауапкершілік жүктеліп, жаңа станцияның барлық нормативтік-құқықтық актілері мен құжаттарын жасап, әрі қарай соны жүргізетін жетекші инженер технолог қызметіне бекітті.
– Сол жылы мені осы станцияның құжаттамасын ретке келтіруге шақырды. Бірден келістім, себебі бұл мен үшін жаңа дүние, тың тәжірибе еді. Станцияның техникалық тарату актілерін (ТРА), түрлі нұсқаулықтарды жаңа стан- цияның қызметіне сәйкестендіріп жасау керек болды. Осылайша мұндағы құжаттарды нөлден бастап құруға тура келді. Станцияның құжаттары мен келгенде болды, бірақ жүйеге келтірілмеген еді. Жұмыстың барлық технологиясы станцияның техникалық құжаттарында сипатталады, жаңадан келгендер болсын, қазіргі қызметкерлер болсын өз жұмысында соны негізге алады. Пойыздарды қалай қабылдап, жөнелту керек, локомотивтерді қалай алып келіп қосу қажет, жолға қанша пойыз сыяды және тағы да басқа ережелер осы құжаттарда бекітіледі. Соның бәрін құжатқа түсіру үшін станцияны аралап, бәрін өлшеп, пішіп, есептедік. Сөйтіп жаңа құжат пайда болды, жалпы, құжат жүргізу ісінде ең алдымен сауаттылық пен жауаптылық қажет, – дейді кейіпкеріміз.
Салаға 30 жылға жуық еңбегі сіңген Сәуле сынды теміржолшылар қандай құрметке де лайық.