Қырық жыл – қас-қағым сәт...

ҚТЖ келбеті
09.09.2022, 11:25
Суретті түсірген автор
Шахида Жұман

Маңғыстау облысы бойынша меншікті тілші

Маңғыстау вагон депосының бас инженері Құбайдолла Дүзікбаевты әріптестері үлкен құрметпен зейнет демалысына шығарып салды. Саналы ғұмырын вагон шаруашылығына арнаған тарлан теміржолшымен ұжым қимай қоштасты.

 Қырық жыл уақыт ішінде жас теміржолшыдан бас теміржолшыға айналған майталман маманның вагон депосында өшпес қолтаңбасы қалғаны анық.  

– Маңғыстау вагон пайдалану депосының табысты қызметінің маңызды аспектісі Құбайдолла Дүзікбаевтың сауатты басшылығымен байланысты. Оның түбек теміржолының дамуына қосқан үлесі орасан. 1990 жылы бұл кісінің қатысуымен жолаушылар шаруашылығы жолсеріктерінің резерві ұйымдастырылды. Вагондарды жолға сапалы дайындау және санитарлық-тұрмыстық нормалардың орындалуын қамтамасыз ету үшін Маңғыстау вагон пайдалану депосында жолсеріктер резерві үшін қазандық, кір жуатын орын шаруашылық тәсілімен салынып, пайдалануға берілді. Маңғыстау станциясында жолаушылар вагондарына ТҚК-2, ТҚК-3 жөндеу түрлерін жүргізу үшін Жолаушылар вагондарына бірыңғай техникалық тексеру цехы салынды және пайдалануға енгізілді. Учаскеде ПОНАБ, ДИСК-Б типтерін қазіргі заманғы КТСМ01, КТСМ-02 ауыстыру кезінде автоматты бақылау құралдарын енгізуге қатысты, – деді ардагердің атына жылы сөзін аямаған Маңғыстау қосалқы бөлімінің бастығы Нәжімеден Ғұбашов.  

Депо бастығы Сәрсенбай Есенқұлов бүгінде түбек теміржолында тер төгіп жүрген вагон саласы мамандарының көбісі өздерін Құбайдолла Дүзікбаевтың шәкірті санайтынын жеткізді. Солардың бірі депоның бас инженері міндетін атқаруға тағайындалған Ерболат Сәулебаев та ұстазына деген ізгі тілегін жеткізді.  

Қ.Дүзікбаев еңбек жолын 1983 жылы Бейнеу станциясындағы вагондарға техникалық қызмет көрсету пунктінде мастер болып  бастап, бригадир, кейін Сай-Өтес станциясында бақылау пунктінің бастығы, учаске шебері болды. 1990 жылы ВЧД-7 вагон депосына бас инженер болып тағайындалды. Ал 2000 жылы Маңғыстау вагон пайдалану депосының бас инженері болып ауысып, бүгінге дейін абыройлы еңбек етіп келеді, «Құрметті теміржолшы» атанды. Қырық жыл қас-қағым сәтте өте шыққанын жеткізген ардагер өзіне көрсетілген сый-құрмет үшін әріптестеріне алғыс айтты.  

Жаңалықтар
22.08.2025
ҚТЖ бүкіл ел бойынша вокзалдарды ауқымды жаңғыртуды жүргізуде
Инфографика
22.08.2025
Биыл «Достық – Мойынты» учаскесінің екінші жолдарының құрылысы аяқталады
Инфографика
22.08.2025
ТХКБ бойынша жүк тасымалы соңғы бес жылда 6 есеге өсті
Инфрақұрылым
22.08.2025
Теміржол әлеуеті сөз болды
Цифрландыру
22.08.2025
Цифрландырудың бес бағыты
Қауіпсіздік
22.08.2025
Кәсіби қырағылық: вагон қараушы пойыз қозғалысын қауіптен қорғады
Әлеумет
22.08.2025
Маңғыстаулық теміржолшылар отбасы Астанадағы байқаудан жүлдемен оралды
Аймақтар
22.08.2025
Семей теміржол вокзалы жаңғыртылуда
Жаңалықтар
22.08.2025
Жүйелі жұмыстар жалғасуда
Жаңалықтар / Мұрағат
22.08.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №68 22 тамыз 2025 жыл
Әлемде
21.08.2025
Alstom жаңа сутекті пойызын сертификаттауға шығарды
Жүк тасымалы
21.08.2025
"Шұбаркөл Премиум" көмірін тасымалдау бойынша рекорд орнатылды
Аймақтар
21.08.2025
800 метрге дейінгі түйіспесіз рельс плеттерін дайындайтын кәсіпорын
Инфрақұрылым
21.08.2025
Құлсары жолы жаңарып жатыр
Жаңалықтар
20.08.2025
ҚТЖ Қытай инвесторларымен Каспий логистикасын кеңейту мәселесін талқылады
Жүк тасымалы
20.08.2025
ҚТЖ мен ірі жүк жөнелтушілер жыл соңына дейін тасымалдау жоспарларын талқылады
Жүк тасымалы
20.08.2025
Орта дәліз: Чэнду қаласынан шыққан контейнерлер 15 күнде Карсқа жетті
Трансформация
20.08.2025
Елде теміржол техникасын өндіру көлемі еселеп артты
Цифрландыру
20.08.2025
Цифрлық технологиялар тасымал тиімділігін 45%-ға арттырады – Жаслан Мәдиев
Инфрақұрылым
19.08.2025
Үкіметте теміржол саласын жаңғырту мәселелері қаралды