Теміржолшылардың әлеуметтік жағдайы басты назарда

Әлеумет
01.08.2024, 10:52
Райхан Рахметова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Соңғы төрт жылда компания қызметкерлерінің жалақысын көтеруге 326,2 млрд теңге жұмсалып, соның нәтижесінде әр теміржолшының айлығы 2020 жылға қарағанда 2,3 есе өсті, яғни 204 мың теңгеден биыл 477 мың теңгеге көбейді.  

Бүгінде «ҚТЖ» ҰК» АҚ-да штат саны 120 619 болса, іс жүзінде 112 983 адам еңбек етеді. Олардың 106 мыңнан астамы өндірістік персонал. Осы қызметкерлердің жалақысы былтырғы жылдың алғашқы жартысымен салыстырғанда 13 пайызға өсті.  

– Биыл желіде жұмыс істейтін персоналдың жалақысы жыл басынан бері 7 пайызға артты. Бұл бағытта компания тарапынан 44,2 млрд теңге бағытталды. Өндірістік персоналға Еңбекке қатысу коэффициенті қағидаты бойынша сыйақы беру ісін дамыту жұмыстары жалғасуда. Қазіргі таңда осындай сыйақымен өндірістік персоналдың 97 пайызы, яғни 100 мыңнан астам адам қамтылды, – дейді «ҚТЖ» ҰК» АҚ Адами ресурстарды басқару департаментінің директоры Әлихан Қыраубаев.  

ҚТЖ бойынша орташа жалақы көлемі 2024 жылдың 1 тоқсаны нәтижесінде 482 938 теңге болды, бұл Қазақстан Республикасы бойынша орташа айлық жалақы көлемінен 26,3%-ға көп, себебі еліміз бойынша орташа айлық жалақы көлемі 382 279 теңгені құрайды.  

Департамент директоры теміржолшылардың әлеуметтік жағдайын арттыру жұмыстары жалғасын тауып, әлеуметтік пакет былтыр желтоқсан айында бекітілген 2024-2026 жылдарға арналған Ұжымдық шарт негізінде көрсетілетінін жеткізді.  

– Жаңа Ұжымдық шартта қолданыстағы әлеуметтік жеңілдіктер көлемі 20-50 пайызға артқан. Осы мақсаттарға бағытталған жылдық бюджет 20 млрд теңгеден 25 млрд теңгеге дейін арттырылды. Мәселен, бала туылғанда теміржолшыға 30-40 АЕК көлемінде, ал 4,5 класты станциялар мен бекеттердегі теміржолшылардың балалары дүниеге келгенде 40-50 АЕК көлемінде көмек беріледі. Сонымен қатар некеге тұрғанда 15-30 АЕК, тісін протездегенде 15-20 АЕК, шағын станцияларға барған жас мамандарға 25-40 АЕК, 1 қыркүйек білім күніне орай 2-4 АЕК, Мүгедектер күніне 10-20 АЕК, Отбасы күніне 4-5 АЕК, Балаларды қорғау күніне 5-6 АЕК, қайтыс болған қызметкерді жерлеуге 100-150 АЕК, қызметкердің қайтыс болған ата-анасын, әйелін немесе балаларын жерлеуге 50-70 АЕК көлемінде материалдық көмек қарастырылады. Ұжымдық шартқа сәйкес 8 наурызға 8 АЕК көлемінде сыйақы берілді. Сонымен бірге декретте отырған әйелдер де осы арулар мерекесінде сыйақысыз қалмайды, – дейді департамент директоры.  

Сонымен қатар компания 4 маңызды ресми мерекеге орай ең төменгі жалақы  көлемінде бір реттік сыйақы төлейді. Атап айтқанда, Наурыз мейрамында, Көлік қызметкерлерінің кәсіби мерекесінде, Республика және Тәуелсіздік күндерінде 85 мың теңгеден сыйақы беріледі.  

Теміржолшыларды сауықтыру іс-шараларының да маңызы өте зор. Санаторлы-курорттық сауықтыру барысында қызметкерлердің С.Сейфуллин шипажайында жыл сайын емделу, сондай-ақ сол санаторийде 1 және 4 тоқсанда жалақы деңгейі бойынша талаптарды есепке алмай-ақ демалу мүмкіндігі беріледі. Бұған қоса шипажайларға сатып алынатын жолдамалар саны мен материалдық көмек көлемі арттырылды. Қазақстандағы теміржолшылар арасында үлкен сұранысқа ие шипажайлармен меморандумға қол қойылды.  

Еркін түрдегі медициналық сақтандыру қызметі де жолға қойылған. Соның шеңберінде дәрі мен тіс дәрігеріне лимит көлемі 35 мың теңгеден 55 мың теңгеге көбейді. Осы бағытта компания тобы бойынша бірыңғай сақтандыру пакеті де бар. Соңғы уақытта жүктілік, босану барысын қадағалау, тұмауға қарсы екпе салу сияқты жаңа қызметтер қосылды. Компанияға қызмет көрсететін медициналық клиникадан тыс желілер бойынша ем алу, соның ішінде тіс емдеу, дәріханадан дәрі алу барысында шалғай аудан орталықтары мен ауылдарда, станциялар мен бекеттерде тұратын теміржолшылар шығыны өтеледі.  

 

Жүк тасымалы
18.09.2025
Қазақстаннан Қытайға өсімдік майының пилоттық партиясы жеткізілді
Цифрландыру
18.09.2025
Германия теміржолға 5G желісін енгізуде
Жаңалықтар
18.09.2025
Қарағандыда жүк пойызынан дизель ұрлаған қылмыстық топ ұсталды
Жаңалықтар
18.09.2025
Алматыда оқыту семинары өтті
Жолаушылар тасымалы
17.09.2025
Адамдар неге пойызбен жүруді жөн санайды?
Жолаушылар тасымалы
17.09.2025
Тағы қай бағыттың пойыздары Starlink интернетіне қосылатыны айтылды
Әлемде
17.09.2025
Калифорнияда сутекпен жүретін алғашқы пойыз іске қосылды
Жаңалықтар
17.09.2025
ALT университетінде ҚТЖ басшыларына арналған «Үздіктер алаңы» бағдарламасы басталды
Жүк тасымалы
17.09.2025
Қостанай өңірінен темір жолмен астық тасымалдау 20%-ға артты
Жаңалықтар
17.09.2025
Теміржолшылар қалдықтарды сұрыптау жолдарын үйренді
Жаңалықтар
16.09.2025
Теміржолшылардың қысқы маусымға дайындығы талқыланды
Жүк тасымалы
16.09.2025
Қытай – Қазақстан – Түрікменстан – Иран теміржол дәлізі жанданады
Трансформация
16.09.2025
Жүк тасымалы мен магистральдық желіні біріктіру – уақыт талабы
Аймақтар
16.09.2025
Қысқа әзірлік қарқынды жүргізілуде
Қауіпсіздік
16.09.2025
Екі көпір тұрса да, ерінетіндер көп
Аймақтар
16.09.2025
Әулиеата командасы бас жүлдені жеңіп алды
Қауіпсіздік
16.09.2025
«ҚТЖ»-да еңбек қауіпсіздігі мен экология бойынша үздіктер анықталды
Жаңалықтар / Мұрағат
16.09.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №75 16 қыркүйек 2025 жыл
Жаңалықтар
15.09.2025
ҚТЖ мен РЖД стратегиялық ынтымақтастық бойынша басым бағыттарды айқындап алды
Әлеумет
15.09.2025
Теміржолшының студент баласына жол ақысы өтеледі