Машинистер арасындағы ару

ҚТЖ келбеті
14.04.2023, 11:31
Суретті түсірген автор
Райхан Рахметова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Қазалы айналым депосының локомотив бригадалары резервін тәжірибелі теміржолшы Алтынгүл Захарова басқарады. Нәзік болмысты әйел заты болса да алып техниканы бағындырған ерлер қауымына басшылық ететін оған жауапты қызмет сеніп тапсырылған.

Алтынгүл 30 жыл теміржолға қызмет етіп келе жатыр. Төрт жыл бұрын осы қызметке келгенге дейін ол теміржол саласында алған білімінің арқасында мықты тәжірибе мектебінен өтті. Еңбек жолын 1993 жылы депода тасымал құжаттарын өңдеу операторы болып бастап, 1996 жылы есептеу бухгалтері, 1998 жылы жұмыс бөлуші, 2019 жылы Қызылорда локомотив депосы еңбекті нормалау және ұйымдастыру жөніндегі инженері болып жұмыс істеді. Алтынгүлдің жолдасы да өзінің әріптесі, машинист. Төрт ұлы бар, тұңғышы үйленіп, немерелі де болып үлгерген кейіпкеріміз қызметте абыройлы, отбасында аяулы ана, адал жар, сүйікті әже болып отырған нағыз қазақ әйелі.  

«Менің міндетім – жолаушылар тасымалындағы локомотив бригадаларына ай сайын жұмыс кестесін жасау, локомотив бригадаларына демалыс беру кестесін бекіту, жыл сайын берілетін еңбек демалысын реттеу, локомотив бригадаларының жұмыс сағатының тең болуын, жұмыс жасау тәртібін қадағалау, локомотив бригадаларын іссапарға жіберу, машинистердің медициналық тексеруден уақытылы өтуіне бақылау жасау. Жұмыс әрине жауапкершілікті талап етеді, әр адамның мінезі әртүрлі, түрлі отбасылық жағдайы бар, соған ыңғайлап кесте түзіп, алдын ала келістіріп, сөйлесе білу керек. Бізге жүктелген тапсырма мүлтіксіз орындалуы үшін бригаданы басқару, жұмысты үйлестіре білу – ең бірінші қажеттілік», – дейді машинистер арасындағы ару.  

Алтынгүл Нұртазақызының әкесі де қырық жыл машинист көмекшісі болып еңбек еткен екен. Теміржолшы келіншек болашағын тек осы саламен ғана байланыстырады. Ұлдары ата-анасының ісін жалғаймын десе, қуана құптауға дайын. Себебі темір жол бұл әулеттің өмір жолына айналғалы қашан.  

 

Темір жол тарихы
21.07.2024
«Алатау» жүрдек пойызы қалай пайда болды?
Жаңалықтар
19.07.2024
Жаңа – Есіл локомотив депосының паркі жаңартылды
Жаңалықтар
19.07.2024
Мемлекеттік тілді дамыту бойынша өткен байқаудың жеңімпаздары анықталды
Станция тынысы
19.07.2024
Шағыр станциясында жүк тиеп жөнелту артып келеді
Аймақтар
19.07.2024
«Жасыл істер марафонында» Жамбыл бөлімшесі бірінші орынды жеңіп алды
Жүк тасымалы
19.07.2024
Биыл Қытайға 2 млн тоннадан астам астық экспортталмақ
Сұхбат
19.07.2024
Барлық сын-тегеурінге төтеп бердік
Инфрақұрылым
19.07.2024
11 мың шақырым теміржол жөндеуден өтеді
Жаңалықтар / Мұрағат
19.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №59 19 шілде 2024 жыл
Қауіпсіздік
18.07.2024
Темір жолдағы химиялық апаттарды жою бойынша оқу-жаттығу өтті
Әлеумет
18.07.2024
50 бала лагерьге аттанды
Қауіпсіздік
18.07.2024
Жанып келе жатқан жолаушылар пойызы сөндірілді
ҚТЖ келбеті
18.07.2024
Велосаяхатшы сапарға шықты
Жүк тасымалы
18.07.2024
Қазақстанда теміржол көлігімен тасымалданатын шикізаттық емес экспорт көлемі артты
Жаңалықтар
18.07.2024
Биыл темір жол арқылы 757 мың тонна астық жөнелтілді
Инфрақұрылым
18.07.2024
Елімізде 2030 жылға дейін 180-нен астам теміржол станциясы жаңғыртылады
ҚТЖ келбеті
17.07.2024
Жаңақорғаннан – Түркісібке дейін...
Жүк тасымалы
17.07.2024
ТХКБ арқылы Қытай мен Еуропа арасындағы контейнерлік тасымал көлемі 12,8%-ға өсті
Жаңалықтар
17.07.2024
Үкімет Wabtec компаниясымен «жасыл» локомотивтер шығару жоспарын талқылады
Жолаушылар тасымалы
17.07.2024
Вокзалдарда «Күту парағы» қызметі бойынша кеңестер өткізіледі