Шиеліде жүк тасымалын арттыру үшін жергілікті іскерлермен келіссөздер жүріп жатыр

Станция тынысы
25.02.2022, 12:31
Сабырхан Сейілбекұлы

Қызылорда облысы бойынша меншікті тілші

Өткен жылы өндірістік жұмыс жоспарларын жоғары нәтижемен аяқтаған шиелілік теміржолшылардың биылғы қарқыны да жаман емес. Станциядан оңтүстік пен батыс арасында жөңкіген транзиттік пойыздар легі күндіз-түні бір тынған емес.

Өткен жылдың өндірістік жұмыс көрсеткіштері 102-245 пайыз аралығында орындалып, маневрлік, пойыздық жұмыстар барысында тосын жағдайларға жол берілмеген. Станция бастығының орынбасары Нұрғали Әбжаппаров межелі жұмыстарды орындау барысында кедергі жоқ екенін білдірді. Қазіргі кезде жергілікті жүк жөнелтушілерді тарту мақсатында аймақтағы сауда мекемелері мен жеке кәсіпкерлермен келіссөздер жүріп жатыр екен.

– Жалпы алғанда вагондарға жүк тиеу, түсіру, статистикалық жүктеме, жүк айналымы құжат- тарын рәсімдеу, құжат рәсімдеу кезіндегі вагондардың бос тұруы, парк жұмысы, вагон айналымы, т.т. жұмыстар дер кезінде сапалы орындалу жағынан кемшілік жоқ. Қазіргі карантиндік шектеулер де жұмысымызды талаптар деңгейінде ықшамдауға бейімдеді. Барлық жұмыстар сақтық шараларын қатаң сақтаумен жүргізіледі. Станциялық жұмыстардың оңтайлы ұйымдастырылуы өндірістік көрсеткішіміздің жоғары болуына септігін тигізуде, – дейді станция бастығының орынбасары Нұрғали Әбжаппаров.

Шиелілік теміржолшылардың өткен жылғы табысына станцияның бүкіл ұжымы ортақ. Десек те, 20-30 жылдық тәжірибесі бар пойыз құрастырушыларының еңбегі ерен. Олар өткен жылы 510 пойыздан 20334 вагонды ағытып, 650 пойызға 23866 жүк вагонын тіркеген. Ең бастысы, жұмыста ешбір апат, бақытсыз оқиға, жарақат алу жағдайы тіркелмеген. Кәсібилік деген осы емес па?! Бұдан бөлек, станция кезекшілері, осынша пойыз бен вагонның құжаттарын рәсімдейтін кеңсе, касса жұмысшылары, жүк қабылдап-тапсырушылар жұмысы да аса жауапты. Дегенмен, айналып келгенде бәрі ортақ мақсат жолында тер төгетін станциялықтар ұстанымы – «бірлік түбі – тірлік», өйткені табыспен қатар абырой да ортақ.

Темір жол тарихы
21.07.2024
«Алатау» жүрдек пойызы қалай пайда болды?
Жаңалықтар
19.07.2024
Жаңа – Есіл локомотив депосының паркі жаңартылды
Жаңалықтар
19.07.2024
Мемлекеттік тілді дамыту бойынша өткен байқаудың жеңімпаздары анықталды
Станция тынысы
19.07.2024
Шағыр станциясында жүк тиеп жөнелту артып келеді
Аймақтар
19.07.2024
«Жасыл істер марафонында» Жамбыл бөлімшесі бірінші орынды жеңіп алды
Жүк тасымалы
19.07.2024
Биыл Қытайға 2 млн тоннадан астам астық экспортталмақ
Сұхбат
19.07.2024
Барлық сын-тегеурінге төтеп бердік
Инфрақұрылым
19.07.2024
11 мың шақырым теміржол жөндеуден өтеді
Жаңалықтар / Мұрағат
19.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №59 19 шілде 2024 жыл
Қауіпсіздік
18.07.2024
Темір жолдағы химиялық апаттарды жою бойынша оқу-жаттығу өтті
Әлеумет
18.07.2024
50 бала лагерьге аттанды
Қауіпсіздік
18.07.2024
Жанып келе жатқан жолаушылар пойызы сөндірілді
ҚТЖ келбеті
18.07.2024
Велосаяхатшы сапарға шықты
Жүк тасымалы
18.07.2024
Қазақстанда теміржол көлігімен тасымалданатын шикізаттық емес экспорт көлемі артты
Жаңалықтар
18.07.2024
Биыл темір жол арқылы 757 мың тонна астық жөнелтілді
Инфрақұрылым
18.07.2024
Елімізде 2030 жылға дейін 180-нен астам теміржол станциясы жаңғыртылады
ҚТЖ келбеті
17.07.2024
Жаңақорғаннан – Түркісібке дейін...
Жүк тасымалы
17.07.2024
ТХКБ арқылы Қытай мен Еуропа арасындағы контейнерлік тасымал көлемі 12,8%-ға өсті
Жаңалықтар
17.07.2024
Үкімет Wabtec компаниясымен «жасыл» локомотивтер шығару жоспарын талқылады
Жолаушылар тасымалы
17.07.2024
Вокзалдарда «Күту парағы» қызметі бойынша кеңестер өткізіледі