Қауіпті өткелге рейд жүргізілді

Станция тынысы
02.09.2022, 09:33
Суретті түсірген автор
Сабырхан Сейілбекұлы

Қызылорда облысы бойынша меншікті тілші

Жаяу жүргіншілер мен иесіз малдан теміржолға келетін қауіптің алдын алу теміржолшылар үшін ең өзекті мәселеге айналғалы қашан. Жуырда Қызылордада «Бақытты отбасы» партиялық жобасы аясында Теміржол филиалының ұйымдастыруымен Қызылорда жол дистанциясы және Қызылорда станциясының ЖПб қызметкерлерінен құрылған топ кезекті рейдке шықты.

Олар талай жылдан бері айта-айта ауыз талып, жаза-жаза жауыр болған тақырып – қала бойынша ең қауіпті аумақ саналатын КБИ-Шұғыла мөлтек ауданы тұсындағы ескі теміржол өткеліне жиналды. Бұл аумақ теміржолдың 2824 шақырымы, жолдың екі бетіне тұрғындар тығыз қоныстанған және осы аудандағы мектеп оқушылары жолдан өтіп, мектепке қатынайтын, қысқасы, қозғалысы қарқынды, сонысымен өте қауіпті аумақ.  

Рейдке шыққандар мөлтек аудан тұрғындарына, мектеп оқушыларына жолдан өту ережесін түсіндіріп, жазатайым оқиғалардан сақтандырды. Ата-аналарға балаларға абай болып, қараусыз жібермеу, әсіресе түнгі мезгілде жалғыз-жарым жүрмеуін қадағалау ескертілді. Қала тұрғындарының көбейе түсуі, балалардың мектепке оралуы жағдайды тіпті қиындатуда. Бүгінде бұл жолдан күніне шамамен 600 адам, арасында мектепке қатынайтын балалар да бар, осы өткел арқылы бір жақтан екінші жаққа қарай қатынауда. Сондықтан теміржолдың осы тұсына жаяу жүргіншілерге арналған көпір салу мәселесі сөз болып келе жатқалы да талай жыл.  

– КБИ-Шұғыла мөлтек аудандары тұсындағы теміржол бойына көпір салынатын орын Қызылорда бөлімшесі өкілдерінің қатысуымен белгіленіп, тиісті мекемелермен техникалық шарт әзірленген. Алайда  аталған жоба ілгері баспай тұр және қай кезде жүзеге асырылатынын дөп басып айту қиын болып тұр, – деді «Аманат» партиясы Теміржол филиалының Атқарушы хатшысы Базара Танбаева.  

Қалай дегенде де осы өткел адам өміріне қауіп төндіріп тұр. Аса қауіпті аймақтан өтіп жатқан халықтың да сабыры таусылған сияқты. Көпшілігі рейд жүргізушілерді тыңдамай, қолдарын бір сілтеп кете баруда. «Бізге не дейсіңдер енді, қауіпті болса көпір салмайсыңдар ма...» деп дүрсе қоя бергендер де табылды.  

– Шынын айтсақ, осы өткелдегі жүйесіздіктің жеделдете шешілуін біз де қалаймыз. Біздің жұмысымыз – жолдың бабын жасау, алайда осы өткел тұсында таңертең және кешкілік кезекшілік жасауға мәжбүрміз. Енді мектептерде сабақ басталған кезде таңертең, түсте және кешке жолды ретті-ретсіз кесіп өтетіндер көбейеді. Осылай, қысы-жазы біздің жұмысымыз өткел күзетшісіне айналады, – деп шағымданды жол шебері Мақсат Абдраманов.  

Жаңалықтар
10.04.2025
ҚТЖ Қарағанды облысында дизель отынының ұрланғанын анықтады
Қауіпсіздік
10.04.2025
Темір жолда келеңсіз жайттар жиілеп кеткен
Жаңалықтар
10.04.2025
Мемлекет басшысы Көлік министрін қабылдады
Аймақтар
10.04.2025
Теміржолшылар «Таза Қазақстан» акциясына қатысуда
Аймақтар
10.04.2025
Абаттандыру айлығы басталды
Жүк тасымалы
10.04.2025
Былтырғы жылыту маусымында 67 млн тоннадан астам көмір тасымалданды
Аймақтар
10.04.2025
Тараз көліктегі оқу орталығында ашық есік күні өтті
Әлемде
10.04.2025
Қытайда алғаш рет үй жануарларын жоғары жылдамдықты пойыздармен тасымалдауға рұқсат берілді
Жүк тасымалы
10.04.2025
Қазақстан транзиттік әлеуетін арттыруда
Аймақтар
09.04.2025
Шынайы алғыс пен құрмет
Жаңалықтар
09.04.2025
"Жолдың кәсібиі" Корпоративтік даму бағдарламасы
Жолаушылар тасымалы
09.04.2025
«Stadler Қазақстан» зауытында жаңа үлгідегі вагондар өндірісі іске қосылды
Инфрақұрылым
09.04.2025
Елімізде 125 теміржол вокзалын ауқымды жаңғырту жұмыстары басталды – премьер-министр
Темір жол тарихы
08.04.2025
Ұлы Отан соғысы жылдарындағы теміржолшылардың ерлігі
Жаңалықтар
08.04.2025
ҚТЖ басшылығы Алматыдағы инфрақұрылым құрылысының барысымен танысты
Жүк тасымалы
08.04.2025
«Қазтеміртранс» АҚ-та бірегей цифрлық жобаның бірінші кезеңі аяқталды
Аймақтар
08.04.2025
Түрксіб саябағындағы той
Жаңалықтар
08.04.2025
Кәсіподақ қызметіне баға берді
Аймақтар
08.04.2025
Атырау вагонқұрылысы зауыты цистерна шығаруды бастайды
Цифрландыру
08.04.2025
IT технологиясының көшбасшысы