Қауіпті өткелге рейд жүргізілді

Станция тынысы
02.09.2022, 09:33
Суретті түсірген автор
Сабырхан Сейілбекұлы

Қызылорда облысы бойынша меншікті тілші

Жаяу жүргіншілер мен иесіз малдан теміржолға келетін қауіптің алдын алу теміржолшылар үшін ең өзекті мәселеге айналғалы қашан. Жуырда Қызылордада «Бақытты отбасы» партиялық жобасы аясында Теміржол филиалының ұйымдастыруымен Қызылорда жол дистанциясы және Қызылорда станциясының ЖПб қызметкерлерінен құрылған топ кезекті рейдке шықты.

Олар талай жылдан бері айта-айта ауыз талып, жаза-жаза жауыр болған тақырып – қала бойынша ең қауіпті аумақ саналатын КБИ-Шұғыла мөлтек ауданы тұсындағы ескі теміржол өткеліне жиналды. Бұл аумақ теміржолдың 2824 шақырымы, жолдың екі бетіне тұрғындар тығыз қоныстанған және осы аудандағы мектеп оқушылары жолдан өтіп, мектепке қатынайтын, қысқасы, қозғалысы қарқынды, сонысымен өте қауіпті аумақ.  

Рейдке шыққандар мөлтек аудан тұрғындарына, мектеп оқушыларына жолдан өту ережесін түсіндіріп, жазатайым оқиғалардан сақтандырды. Ата-аналарға балаларға абай болып, қараусыз жібермеу, әсіресе түнгі мезгілде жалғыз-жарым жүрмеуін қадағалау ескертілді. Қала тұрғындарының көбейе түсуі, балалардың мектепке оралуы жағдайды тіпті қиындатуда. Бүгінде бұл жолдан күніне шамамен 600 адам, арасында мектепке қатынайтын балалар да бар, осы өткел арқылы бір жақтан екінші жаққа қарай қатынауда. Сондықтан теміржолдың осы тұсына жаяу жүргіншілерге арналған көпір салу мәселесі сөз болып келе жатқалы да талай жыл.  

– КБИ-Шұғыла мөлтек аудандары тұсындағы теміржол бойына көпір салынатын орын Қызылорда бөлімшесі өкілдерінің қатысуымен белгіленіп, тиісті мекемелермен техникалық шарт әзірленген. Алайда  аталған жоба ілгері баспай тұр және қай кезде жүзеге асырылатынын дөп басып айту қиын болып тұр, – деді «Аманат» партиясы Теміржол филиалының Атқарушы хатшысы Базара Танбаева.  

Қалай дегенде де осы өткел адам өміріне қауіп төндіріп тұр. Аса қауіпті аймақтан өтіп жатқан халықтың да сабыры таусылған сияқты. Көпшілігі рейд жүргізушілерді тыңдамай, қолдарын бір сілтеп кете баруда. «Бізге не дейсіңдер енді, қауіпті болса көпір салмайсыңдар ма...» деп дүрсе қоя бергендер де табылды.  

– Шынын айтсақ, осы өткелдегі жүйесіздіктің жеделдете шешілуін біз де қалаймыз. Біздің жұмысымыз – жолдың бабын жасау, алайда осы өткел тұсында таңертең және кешкілік кезекшілік жасауға мәжбүрміз. Енді мектептерде сабақ басталған кезде таңертең, түсте және кешке жолды ретті-ретсіз кесіп өтетіндер көбейеді. Осылай, қысы-жазы біздің жұмысымыз өткел күзетшісіне айналады, – деп шағымданды жол шебері Мақсат Абдраманов.  

Жаңалықтар
22.08.2025
ҚТЖ бүкіл ел бойынша вокзалдарды ауқымды жаңғыртуды жүргізуде
Инфографика
22.08.2025
Биыл «Достық – Мойынты» учаскесінің екінші жолдарының құрылысы аяқталады
Инфографика
22.08.2025
ТХКБ бойынша жүк тасымалы соңғы бес жылда 6 есеге өсті
Инфрақұрылым
22.08.2025
Теміржол әлеуеті сөз болды
Цифрландыру
22.08.2025
Цифрландырудың бес бағыты
Қауіпсіздік
22.08.2025
Кәсіби қырағылық: вагон қараушы пойыз қозғалысын қауіптен қорғады
Әлеумет
22.08.2025
Маңғыстаулық теміржолшылар отбасы Астанадағы байқаудан жүлдемен оралды
Аймақтар
22.08.2025
Семей теміржол вокзалы жаңғыртылуда
Жаңалықтар
22.08.2025
Жүйелі жұмыстар жалғасуда
Жаңалықтар / Мұрағат
22.08.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №68 22 тамыз 2025 жыл
Әлемде
21.08.2025
Alstom жаңа сутекті пойызын сертификаттауға шығарды
Жүк тасымалы
21.08.2025
"Шұбаркөл Премиум" көмірін тасымалдау бойынша рекорд орнатылды
Аймақтар
21.08.2025
800 метрге дейінгі түйіспесіз рельс плеттерін дайындайтын кәсіпорын
Инфрақұрылым
21.08.2025
Құлсары жолы жаңарып жатыр
Жаңалықтар
20.08.2025
ҚТЖ Қытай инвесторларымен Каспий логистикасын кеңейту мәселесін талқылады
Жүк тасымалы
20.08.2025
ҚТЖ мен ірі жүк жөнелтушілер жыл соңына дейін тасымалдау жоспарларын талқылады
Жүк тасымалы
20.08.2025
Орта дәліз: Чэнду қаласынан шыққан контейнерлер 15 күнде Карсқа жетті
Трансформация
20.08.2025
Елде теміржол техникасын өндіру көлемі еселеп артты
Цифрландыру
20.08.2025
Цифрлық технологиялар тасымал тиімділігін 45%-ға арттырады – Жаслан Мәдиев
Инфрақұрылым
19.08.2025
Үкіметте теміржол саласын жаңғырту мәселелері қаралды