Қалаулы кәсіп кісіні жалықтырмайды – тәжірибелі пойыз құрастырушы

Станция тынысы
14.10.2022, 09:53
Суретті түсірген автор
Ардақ Ерубаева

Ақтөбе облысы бойынша меншікті тілші

Жылжымалы құрамды жинап, жолға салатын пойыз құрастырушылар – саладағы ең қиын да қауіпті кәсіп иелері. Ақтөбе станциясының пойыз құрастырушысы Алдияр Тлеубергенов осы жұмысты отыз бес жыл атқарып келеді.

«Ең бірінші талап – темір жолдағы қозғалыс қауіпсіздігінің сақталуы. Әрине, пойыз құрастырушының жұмысы жеңіл емес. Қыста 40 градус аязда вагонға жармасып жүру оңай ма? Бірақ, өндірісті салада жұмыстың бәрі қиын, бәрі де қауіпті», – дейді кейіпкеріміз. Теміржолшылар отбасында туып-өскен азамат мамандық таңдауда қателеспегеніне бек сенімді.  

Кейіпкеріміздің пайымынша, маневр жасау, пойыз құрастыру, вагондарды ажырату, қосу сынды күнделікті атқарылатын жұмыстардың сауатты жүргізілуі – жылжымалы құрамның сапқа тұруына, қозғалысқа түсуіне, ең бастысы қауіпсіздікке кепіл болады.

Тәжірибелі пойыз құрастырушының қырағылығы арқасында өткен жылы №33 жолаушылар пойызы тоқтатылып, дер кезінде қауіптің алды алынды. Сол күні ауа райы қолайсыз болып, жел күшейіп, станциядағы басты жолдың біріне аяқ асты тал құлады. Сол маңда жұмыс істеп жатқан Алдияр Тлеубергенов шұғыл түрде станция кезекшісіне хабарлап, ол өз кезегінде станцияға жақындап қалған жолаушы пойызының машинисін құлағдар етіп, тоқтатып үлгерді. Станция басшылығы қозғалыс қауіпсіздігінің сақталуына қосқан үлесі үшін пойыз құрастырушыға алғыс айтты.  

Тәжірибелі теміржолшы станцияға жаңадан келген жастардың тәлімгер ұстазы ретінде де танымал. Алпысты алқымдап қалған маман кәсібінің қыр-сырын үйренгісі келетін жастарға білгенін үйретуден жалыққан емес. Қазір жас мамандардың көптеп келіп жатқанын айтады. «Қалаулы кәсіп кісіні жалықтырмайды. Осы кәсіпті қалап келген жастарға біздің жұмыста ең алдымен есте ұстарың – сақтық, қырағылық, жауапкершілік. Осы үшеуін қатар ұстағанда сен нағыз теміржолшы боласың деймін» дейді тәжірибелі пойыз құрастырушы.  

 

Темір жол тарихы
21.07.2024
«Алатау» жүрдек пойызы қалай пайда болды?
Жаңалықтар
19.07.2024
Жаңа – Есіл локомотив депосының паркі жаңартылды
Жаңалықтар
19.07.2024
Мемлекеттік тілді дамыту бойынша өткен байқаудың жеңімпаздары анықталды
Станция тынысы
19.07.2024
Шағыр станциясында жүк тиеп жөнелту артып келеді
Аймақтар
19.07.2024
«Жасыл істер марафонында» Жамбыл бөлімшесі бірінші орынды жеңіп алды
Жүк тасымалы
19.07.2024
Биыл Қытайға 2 млн тоннадан астам астық экспортталмақ
Сұхбат
19.07.2024
Барлық сын-тегеурінге төтеп бердік
Инфрақұрылым
19.07.2024
11 мың шақырым теміржол жөндеуден өтеді
Жаңалықтар / Мұрағат
19.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №59 19 шілде 2024 жыл
Қауіпсіздік
18.07.2024
Темір жолдағы химиялық апаттарды жою бойынша оқу-жаттығу өтті
Әлеумет
18.07.2024
50 бала лагерьге аттанды
Қауіпсіздік
18.07.2024
Жанып келе жатқан жолаушылар пойызы сөндірілді
ҚТЖ келбеті
18.07.2024
Велосаяхатшы сапарға шықты
Жүк тасымалы
18.07.2024
Қазақстанда теміржол көлігімен тасымалданатын шикізаттық емес экспорт көлемі артты
Жаңалықтар
18.07.2024
Биыл темір жол арқылы 757 мың тонна астық жөнелтілді
Инфрақұрылым
18.07.2024
Елімізде 2030 жылға дейін 180-нен астам теміржол станциясы жаңғыртылады
ҚТЖ келбеті
17.07.2024
Жаңақорғаннан – Түркісібке дейін...
Жүк тасымалы
17.07.2024
ТХКБ арқылы Қытай мен Еуропа арасындағы контейнерлік тасымал көлемі 12,8%-ға өсті
Жаңалықтар
17.07.2024
Үкімет Wabtec компаниясымен «жасыл» локомотивтер шығару жоспарын талқылады
Жолаушылар тасымалы
17.07.2024
Вокзалдарда «Күту парағы» қызметі бойынша кеңестер өткізіледі