Сазанқұрақ станциясы нағыз кен орны

Станция тынысы
20.12.2022, 11:38
Суретті түсірген автор
Қосұйым Мұқашев

Атырау облысы бойынша меншікті тілші

Атырау темір жолының Сазанқұрақ станциясында ширек ғасыр кезекші болып еңбек ететін кейіпкеріміздің айтуынша «Сазанқұрақ» – кен орны. Осыдан жиырма жылдай бұрын кен орны ашылғанда мұнай өнімі көп болып, тасымал тасқынын арттырған.

Сол жылдары №12 разъезд 4-ші класты Сазанқұрақ станциясы болып өзгертілді. Бастапқы жылдары аптасына екі жүздей вагон Ақсарай арқылы Ресейге, жүзге жуық вагон Махамбет станциясы арқылы өтіп, Қытайға экспортталатын. Байденов Айдарбай сол кездегі қайнаған еңбек қазанын тамсана әңгімелейді. Ол кезде пойыз құрастырушы болған теміржолшы Сазанқұрақтың жұлдызды шағын бүгінгі күнмен салыстырады. 

– Ол кезде станцияда жұмыс қайнап жатады, күніне 20-30 пойыз өтеді. 4 маневрлік жол бар. Пойыздардың бірін қабылдап, бірін жөнелтіп жататын қарбалас кез еді... Бүгінде ондай жұмыс көлемі жоқ. Станция арқылы күніне 10-15 пойыз өтеді, бірақ бәрі бірдей тоқтай бермейді, бұрынғыдай толассыз құрам жоқ. Станциядан бес шақырым жердегі Сазанқұрақ кен орнында да бүгіндемұнай қоры азайған. Аптасына 18-20 вагон жөнелтеді. Жүк тиеу кезінде 3 локомотив пайдаланылады, олар вагондарды кен орнына және кейін тасымалдап, сұрыптап, Атырауға алып кетеді. Қазір бұрынғыдай емес, станцияда бәрі дерлік автоматтандырылған, компьютерден пойыздар қозғалысы көрініп тұрады. Тек табло бұрынғы, әзірге жаңартылған жоқ. Байланыс та жақсы, Гид УРАЛ жүйесі орнатылған. Кезекшілер машинистермен радиостанциялар арқылы байланысқа шығамыз, – дейді Айдарбай Байденов. 

Кеңес кезінде Гурьев темір жол техникумын, бертін келе Тынышбаев атындағы академияны бітірген маман теміржолшылар әулетінің негізін қаласам деп армандайды. 

Жаңалықтар
28.09.2025
ҚТЖ басшылығы Астана-1 вокзалының жөндеу жұмысымен танысты
Жаңалықтар
27.09.2025
Құрметті теміржолшы «Құрмет» орденімен марапатталды
Жаңалықтар
27.09.2025
ТХКБ-ны бірлесе дамыту жайы талқыланды
Жаңалықтар
27.09.2025
ҚТЖ-да «HR – өндіріс серпіні» стратегиялық HR-сессиясы өтті
Жаңалықтар
27.09.2025
Темір жолдар мен тағдырлар: Алматыда «Жолдар» телехикаясының түсірілімі басталды
Жаңалықтар
26.09.2025
Еліміздің теміржол көлігі жаңа деңгейге көтерілуде: ҚТЖ және Wabtec ауқымды әріптестікті іске қосты
Цифрландыру
26.09.2025
Бейнебақылау камерасына баға берсек...
Инфрақұрылым
26.09.2025
Астанада өткен форумда ұлттық жобалар сөз болды
Аймақтар
26.09.2025
Арыс-2 вокзалы қайта салынуда
Цифрландыру
26.09.2025
Цифрландырудан – жасанды интеллектке дейін
Аймақтар
26.09.2025
Шиелі вокзалы тарихи келбетін сақтай отырып жаңғыртылуда
Жаңалықтар
26.09.2025
100-ден астам студен ҚТЖ-ның орталық музейінде болды
ҚТЖ келбеті
26.09.2025
Парк кезекшісінің ерлігі
Қауіпсіздік
26.09.2025
Алғашқы көмек – маңызды
ҚТЖ келбеті
26.09.2025
Ұтқыр шешімге негіз болған ұсыныс
Аймақтар
26.09.2025
Арнайы жасақтың ауқымы кең
Аймақтар
26.09.2025
Марапат иесін тапты
Жаңалықтар / Мұрағат
26.09.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №78-79 26 қыркүйек 2025 жыл
Қауіпсіздік
25.09.2025
Қауіпсіздік – ревизордың көзімен
Аймақтар
25.09.2025
Абай әлеміне саяхат