Жаңарған Жамансор

Станция тынысы
26.09.2023, 09:10
Суреттерді түсірген автор
Қосұйым Мұқашев

Атырау облысы бойынша меншікті тілші

Атырау өңіріндегі Жамансор – облыс орталығынан ең шалғайдағы Қызылқоға ауданы аумағындағы шағын станция. Станцияға күніне 20 шақты пойыз келіп кетеді. Оның ішінде жүк және жолау шы пойыздарымен қатар, мұнайшыларды тасымалдайтын қала маңы тасымалы пойызы да қатынайды. Станция бастығы Дарын Есенов жас кадрлар қатарынан.

– Жамансор – 4-ші класты, үш жолы бар станция. Мұнда тәулігіне жиырмадан астам жүк және жолаушы пойыздары келеді. Бұрын одан да көп болатын, пойыздардың бірі келіп, бірі кетіп жатқан қарбалас шақтар еді. Қазір ондай жүктеме жоқ. Станция басында вокзал, электрмен, байланыспен жабдықтау, жол дистанциясы, вагон шаруашылығы бөлімшелері бар. Атырау-Алматы, Атырау-Астана бағытына жүретін жүрдек пойыздар шыққалы жұмысымыз біраз күрделенді, жауапкершілік артты. «Тальго» пойыздары қатты жылдамдықпен жүретіндіктен байланыс, электр құралдарының дұрыс жұмыс жасауына, қауіпсіздікке баса мән беріледі. Жалпы станция қалыпты жұмыс жасап тұр, отырған жеріміз жылы, алаңсыз жұмыс жасауға жағдай бар. Жүк тасымалына келсек, өткен 8 айда 731 вагон жүк түсіріліп, 94 вагон жүк тиелді, – дейді ол.  

Станцияға күрделі жөндеу жүргізілгелі ғимарат іші де, сырты да жарқырап тұр. Кезекшінің бөлмесі бөлек, станция бастығының, аға электромеханиктің өз бөл мелері бар. СОБ қондырғылары қорабы бір бөлмеде орналасқан. Бұрын байланыс құралдары ашық-шашық тұратын болса, енді олардың бәрін арнайы қорапқа орналастырып, монтаждалып, барлық байланыс түрлері жаңаша орнатылды. Бұл – қандай да ақау бола қалса, соны дәл табу үшін және ақауды уақытылы орнынан келтіру үшін аса қажет шаруа. Қозғалыс қауіпсіздігі, бағдаршам, бұрмалардың дұрыс жұмыс жасауына зор мән беріледі. Станция қызметкерлерінің бәрі де сол Жамансор ауылының байырғы тұрғындары. Бұлар үшін болат жолдағы жұмыс сүйікті мамандығы болумен қатар, тіршілік ету өзегі деуге де болады. Жамансор станциясында барлығы 8 бағдаршам, 6 автоматты түрде жұмыс істейтін бағыттамалы бұрма бар. Бәрі де қалыпты жұмыс жасап тұр.  

 

Жаңалықтар
22.11.2024
ҚТЖ Бескөл депосында дизель отынының ұрланғанын анықтады
Жаңалықтар
22.11.2024
Ақмола бөлімшесі инфрақұрылымды жаңартуды және инновацияларды енгізуді жалғастыруда
Жүк тасымалы
22.11.2024
Қостанай ЖТ бөлімшесі қараша айында 2 359 вагон астық тиеді
ҚТЖ келбеті
22.11.2024
Жол монтерлерінің бір күні
Қауіпсіздік
22.11.2024
Жамбыл өңірінде қыста да қараусыз мал тиылмайды
Аймақтар
22.11.2024
«Syrmaq Fest»: Маңғыстаулық теміржолшы қолөнер көрмесін ұйымдастырды
Қауіпсіздік
22.11.2024
Шымкент станциясында өндіріс жарақатының алдын алу шарасы өтті
Әлеумет
22.11.2024
Күзет қызметкерлеріне көрсетілетін қолдау көп
Жаңалықтар
22.11.2024
Кәсіподақ сарапшылары құзыретін арттырды
Цифрландыру
22.11.2024
ІТ тақырыбына арналған білім сайысы өтті
Жаңалықтар / Мұрағат
22.11.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №99 22 қараша 2024 жыл
Жолаушылар тасымалы
21.11.2024
№42 «Атырау-Алматы» жолаушылар пойызының қозғалысы уақытша тоқтатылады
Жаңалықтар
21.11.2024
Құрық портының түбін тереңдету жұмыстары мерзімінен бұрын аяқталды
Спорт
21.11.2024
Теміржолшылар арасында спартакиада өтті
Жаңалықтар
21.11.2024
ҚТЖ жол диагностикасының инновациялық технологияларын енгізуде
Жаңалықтар
21.11.2024
ҚТЖ Еуропадағы терминалдық желіні кеңейтуде
Жолаушылар тасымалы
20.11.2024
Семейде қаламаңы тасымалында тиімді бағдарлар көбейеді
Жүк тасымалы
20.11.2024
Ақмола бөлімшесі 307 мың тоннадан астам астық тиеді
Жаңалықтар
20.11.2024
Қазақстан көлік-транзит дәліздерін ТМД + форматында дамытпақ
Әлемде
20.11.2024
Қытай – Қырғызстан – Өзбекстан темір жол құрылысы бойынша келіссөздің соңғы сатысы жүріп жатыр