Жаңарған Жамансор

Станция тынысы
26.09.2023, 09:10
Суреттерді түсірген автор
Қосұйым Мұқашев

Атырау облысы бойынша меншікті тілші

Атырау өңіріндегі Жамансор – облыс орталығынан ең шалғайдағы Қызылқоға ауданы аумағындағы шағын станция. Станцияға күніне 20 шақты пойыз келіп кетеді. Оның ішінде жүк және жолау шы пойыздарымен қатар, мұнайшыларды тасымалдайтын қала маңы тасымалы пойызы да қатынайды. Станция бастығы Дарын Есенов жас кадрлар қатарынан.

– Жамансор – 4-ші класты, үш жолы бар станция. Мұнда тәулігіне жиырмадан астам жүк және жолаушы пойыздары келеді. Бұрын одан да көп болатын, пойыздардың бірі келіп, бірі кетіп жатқан қарбалас шақтар еді. Қазір ондай жүктеме жоқ. Станция басында вокзал, электрмен, байланыспен жабдықтау, жол дистанциясы, вагон шаруашылығы бөлімшелері бар. Атырау-Алматы, Атырау-Астана бағытына жүретін жүрдек пойыздар шыққалы жұмысымыз біраз күрделенді, жауапкершілік артты. «Тальго» пойыздары қатты жылдамдықпен жүретіндіктен байланыс, электр құралдарының дұрыс жұмыс жасауына, қауіпсіздікке баса мән беріледі. Жалпы станция қалыпты жұмыс жасап тұр, отырған жеріміз жылы, алаңсыз жұмыс жасауға жағдай бар. Жүк тасымалына келсек, өткен 8 айда 731 вагон жүк түсіріліп, 94 вагон жүк тиелді, – дейді ол.  

Станцияға күрделі жөндеу жүргізілгелі ғимарат іші де, сырты да жарқырап тұр. Кезекшінің бөлмесі бөлек, станция бастығының, аға электромеханиктің өз бөл мелері бар. СОБ қондырғылары қорабы бір бөлмеде орналасқан. Бұрын байланыс құралдары ашық-шашық тұратын болса, енді олардың бәрін арнайы қорапқа орналастырып, монтаждалып, барлық байланыс түрлері жаңаша орнатылды. Бұл – қандай да ақау бола қалса, соны дәл табу үшін және ақауды уақытылы орнынан келтіру үшін аса қажет шаруа. Қозғалыс қауіпсіздігі, бағдаршам, бұрмалардың дұрыс жұмыс жасауына зор мән беріледі. Станция қызметкерлерінің бәрі де сол Жамансор ауылының байырғы тұрғындары. Бұлар үшін болат жолдағы жұмыс сүйікті мамандығы болумен қатар, тіршілік ету өзегі деуге де болады. Жамансор станциясында барлығы 8 бағдаршам, 6 автоматты түрде жұмыс істейтін бағыттамалы бұрма бар. Бәрі де қалыпты жұмыс жасап тұр.  

 

Жаңалықтар
22.07.2024
Қазақстан, Түрікменстан және Ауғанстан жаңа теміржол магистралінің құрылысын талқылады
Инфрақұрылым
22.07.2024
Күрделі жөндеу жұмыстары кезең-кезеңімен жүзеге асырылуда
Әлеумет
22.07.2024
Теміржолшылардың балалары лагерге аттанды
Спорт
22.07.2024
Қазақстан темір жолының 120 жылдығына орай Таразда спартакиада өтті
Жаңалықтар
22.07.2024
Ауғанстан, Түрікменстан және Өзбекстан делегациясы Бейнеу астық терминалының мүмкіндігімен танысты
Жолаушылар тасымалы
22.07.2024
Қаныш Сәтбаевтың 125 жылдығына арнайы безендірілген пойыз жолға шықты
Темір жол тарихы
21.07.2024
«Алатау» жүрдек пойызы қалай пайда болды?
Жаңалықтар
19.07.2024
Жаңа – Есіл локомотив депосының паркі жаңартылды
Жаңалықтар
19.07.2024
Мемлекеттік тілді дамыту бойынша өткен байқаудың жеңімпаздары анықталды
Станция тынысы
19.07.2024
Шағыр станциясында жүк тиеп жөнелту артып келеді
Аймақтар
19.07.2024
«Жасыл істер марафонында» Жамбыл бөлімшесі бірінші орынды жеңіп алды
Жүк тасымалы
19.07.2024
Биыл Қытайға 2 млн тоннадан астам астық экспортталмақ
Сұхбат
19.07.2024
Барлық сын-тегеурінге төтеп бердік
Инфрақұрылым
19.07.2024
11 мың шақырым теміржол жөндеуден өтеді
Жаңалықтар / Мұрағат
19.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №59 19 шілде 2024 жыл
Қауіпсіздік
18.07.2024
Темір жолдағы химиялық апаттарды жою бойынша оқу-жаттығу өтті
Әлеумет
18.07.2024
50 бала лагерьге аттанды
Қауіпсіздік
18.07.2024
Жанып келе жатқан жолаушылар пойызы сөндірілді
ҚТЖ келбеті
18.07.2024
Велосаяхатшы сапарға шықты
Жүк тасымалы
18.07.2024
Қазақстанда теміржол көлігімен тасымалданатын шикізаттық емес экспорт көлемі артты