МДК диагностиканың нәтижелері

Цифрландыру
23.11.2020, 20:55
Райхан Рахметова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Мобильді диагностиканың маңызы зор

Биыл 10 айда кешен арқылы шамамен 222 000 км жолға диагностика жүргізілді, соның барысында 1200-ден астам өткір ақаулы рельс анықталды.

Жаңа МДК-дер былтыр іске қосылғалы бері түйіспесіз жолдың істен шығар алдындағы жағдайын талдау және бақылау бойынша КАПС-БП бағдарламалық қамтамасыз ету жобасы енгізілді. Соның жұмысының нәтижесінде 2019 жылдың мамыры мен 2020 жылдың қазан айы аралығында жолдың істен шығар алдындағы жарамсыздығымен 1335-тен жері және 20 мүлдем пайдалануға болмайтын тұсы анықталды. Бұл нәтижелер рельс бунақтарына күш түсіп тұрған жерлерді уақытылы анықтап, оларды жоюға мүмкіндік берді. 

МДК енгізу бойынша жоба аясында регистраторы жоқ алынбалы қостінді ақаутапқыштарды кезең-кезеңімен оңтайландыру, әрі қарай жол шаруашылығын диагностикалаудың жаңа жүйесіне көшу қарастырылған. Бүгінде сондай ақаутапқыштардың ескілері, ақаутапқыш арбалары операторларының штаты, жол өлшегіш вагондар, сонымен қатар жол өлшегіш 5 вагон, 444 ақаутапқыш арба операторы оңтайландырылды. Бұл ретте бір айта кетерлігі – жұмысшылардың ешбірі де табыссыз қалмады. 144 жұмысшы Бағдарлама бойынша ерте зейнеткерлікке шықты, 162 жұмысшы басқа қызметтерге ауыстырылды. 15 жұмысшымен зейнеткерлік жасына байланысты және өз еркімен еңбек келісімшарты бұзылды. 

2020 жылдың соңына дейін 136 ақаутапқыш арбалары операторларының штатын оңтайландырудың үшінші кезеңін жүргізу жоспарлануда. 

Қорыта келгенде, заманауи мабильді диагностиканы (МДК) қолдана отырып темір жолды диагностикалаудың берер нәтижесі мол екендігіне көз жетті. Атап айтқанда, МДК жұмысының арқасында темір жол жағдайында бақылайтын параметрлерді арттыру есебімен пойыздар қозғалысы қауіпсіздігін қамтамасыз етуді арттыруға, диагностика нәтижелерін өңдеу үдерісін автоматтандыруға мүмкіндік туды. Сонымен қатар түйіспесіз жолдың істен шығар алдындағы жағдайын анықтау және жер төсемдері жағдайын мониторингілеу үшін қосымша талдау бағдарламасын енгізуге септік етті. Оған қоса жол жағдайын өзгерту мониторингі және жол дистанцияларының да, мердігер ұйымдардың да тарапынан жүргізілетін барлық жөндеу жұмыстарының түрлерін бағалау мүмкін болды. 

МДК негізінде басымдықтарды дұрыс қойып, қысқамерзімді және ұзақ мерзімді жөндеуді жоспарлау, темір жолдағы тұрақты жұмысты қамтамасыз ету үшін жөндеу жұмыстарының технологиясын сақтау мүмкіндігі пайда болды. 

Әлеумет
28.08.2025
Оқушыларға рюкзак тарту етілді
Әлемде
28.08.2025
Ұлыбританияда аккумуляторлы пойыз жаңа рекорд орнатты
Жаңалықтар
28.08.2025
ҚТЖ Сычуань және Чэнду логистикалық компанияларымен келіссөздер өткізді
Әлемде
28.08.2025
Ресейде алғашқы сутекті пойыздың дизайны таныстырылды
Аймақтар
27.08.2025
Жаңа оқу жылы қарсаңында балаларға мектеп құралдары табысталды
Жаңалықтар
27.08.2025
ҚТЖ басшылығы Сычуань провинциясының губернаторымен кездесті
Бейнелер
27.08.2025
Жаңа теміржол Өзбекстанға жүк тасымалын еселемек
Спорт
27.08.2025
Қызылорда теміржолшылары арасында шағын футболдан турнир өтті
Жолаушылар тасымалы
26.08.2025
«Keruen Express» турпойызымен 130-дан астам жолаушы сапарға аттанды
Жаңалықтар
26.08.2025
ҚТЖ және CRRC басшылығы кездесті
Инфрақұрылым
26.08.2025
Сексеуіл кентіндегі теміржол вокзалында күрделі жөндеу жүріп жатыр
Цифрландыру
26.08.2025
ҚТЖ мен Huawei стратегиялық әріптестікті нығайтады
Әлеумет
26.08.2025
«Жастарға жұмыс» жәрмеңкесі өтті
Жүк тасымалы
26.08.2025
Меже – транзиттік хабқа айналу
Аймақтар
26.08.2025
Теміржол торабы Шымкенттің даму қарқынын арттыруда
Қауіпсіздік
26.08.2025
Жіңішке станциясында кезекті рейд өтті
Әлеумет
26.08.2025
Берсең – балаға бер
Жаңалықтар / Мұрағат
26.08.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №69 26 тамыз 2025 жыл
ҚТЖ келбеті
25.08.2025
Теміржолшы Мақсат Абатов «Самұрық-Қазына» спартакиадасынан алтын және күміс жүлдемен оралды
Әлемде
25.08.2025
Сауд Арабиясына арналған пойыздарға Rolls-Royce қозғалтқыштары салынбақ